סער: "מי שרוצה את ביבי שלא יצביע לי"

בכיר הליכוד לשעבר גדעון סער מתחייב בראיונות לכלי התקשורת כי לא יישב בממשלה בראשות בנימין נתניהו: "אם נתניהו ירכיב ממשלה – אשב באופוזיציה"

בכיר הליכוד לשעבר גדעון סער מתחייב בראיונות לכלי התקשורת כי לא יישב בממשלה בראשות בנימין נתניהו: "אם נתניהו ירכיב ממשלה – אשב באופוזיציה", אמר סער. "מי שרוצה שהוא ימשיך להיות ראש ממשלה שלא יצביע בשבילי. בשום מצב לא אתמוך בזה".

"מטרתי היא להחליף את השלטון", אמר בראיונות לחדשות 13 ו-12. "לא עזבתי את התנועה שרוב חיי הבוגרים השקעתי בה בשביל להאריך את כהונתו של נתניהו, שגם ככה היא הארוכה ביותר בתולדות המדינה. מי שרוצה את חילופי השלטון במדינת ישראל – את קולו אני מבקש".

"אני שומע את חברי שמופיעים בתקשורת ועל במת הכנסת ואת התוכן והטון, ואני שואל את עצמי: 'מה לי ולזה?'. אני רואה את ההפגנה המטונפת מול הבית בקיסריה. נשארתי בליכוד בשעה הקשה ביותר באופוזיציה עם 12 מנדטים", המשיך סער. "אני רואה את האופן שאנחנו לא מכבדים את האחר והופכים כל אחד בדעה אחרת לאויב – זו סכנה".

סער הוסיף: "אני לא אשב תחת לפיד כראש ממשלה. הוא לא יכול לאחד את העם ואין סיכוי שאצטרף לממשלה שהדרך שלה שונה באופן חזיתי מהדרך שלי". לגבי שותפים עתידיים במפלגתו אמר סער: "עדיין אין סיכום ביני לבין שאשא ביטון. אני מקווה שאיזנקוט יצטרף למערכת הפוליטית, אנחנו נמצאים בקשר ואני מקווה שירוץ לצידי. הוא הודיע שהוא לא יחליט לפני שהכנסת תפוזר סופית".

סער הבטיח יכהן כראש ממשלה תוך שהוא משלב את בנט אותו כינה "פטרויט לאומי" , סער הבטיח שלא לפסול את המפלגות החרדיות.

לדבריו, "עוסקים באינטרסים אישיים, שבתנועה נורמלית לא אמורים אנשים פוליטיים לעסוק בהם. יש קו של הרחבת השסעים בחברה הישראלית, של שיח מאוד קשה ורעיל שמסכן את המרקם החברתי במדינת ישראל. תמכתי בממשלה המנופחת והמעוותת הזאת, גם כשלא נכללתי בה. לא היה לי שום תפקיד בכנסת ועדיין תמכתי. אני מסתכל על התהליך, הניהול הכושל והרשלני של נושא הקורונה, ההתקפה על הממלכתיות, על האחדות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *