סער עולה להתקפה: "נתניהו צריך להתפטר"

שעות לפני ההפגנה הגדולה של הימין יוצא ח"כ גדעון סער, מבכירי הליכוד למתקפה כוללת על נתניהו וקורא לו להתפטר. "במקום ראש הממשלה, הייתי מתפטר ומאפשר הקמת ממשלה", אמר סער- והאשים שבגלל התעקשותו של נתניהו להישאר בתפקיד לאחר שכשל פעמיים בהרכבת הממשלה – המדינה תקועה

שעות לפני ההפגנה הגדולה של הימין יוצא ח"כ גדעון סער, מבכירי הליכוד למתקפה כוללת על נתניהו וקורא לו להתפטר. "במקום ראש הממשלה, הייתי מתפטר ומאפשר הקמת ממשלה", אמר סער – והאשים את נתניהו שתוקע את המדינה לאחר שנכשל בהרכבת ממשלה.

בריאיון לתכנית "קלמן ליברמן" בכאן רשת ב', הסביר סער: "החוק מאפשר לכהן בתפקיד רה"מ גם עם כתב אישום אבל ראש הממשלה צריך לקבל אחריות בגלל המצב שהמדינה תקועה בו. הייתי מקבל אחריות במקומו ועם כל הכאב שהוא לא מצליח להרכיב ממשלה, לא בגלל כתבי האישום, הייתי מתפטר. זה לא משפר את מצבו. מקווה שיוכיח את חפותו, אך הפוזיציה שהוא נמצא בה כרגע לא משרתת אותו".

"לנתניהו יש זכויות רבות והוא הביא את המדינה להישגים רבים", אמר סער, "הלכנו אחריו וגיבינו אותו כל שלב החקירות והמלצות הממשלה, פיזרנו את הכנסת הקודמת לפי רצונו וזאת הייתה טעות קשה. אנחנו נאבד את השלטון ולדעתי מצביעי הליכוד רוצים בהצלחת הדרך ואף אחד לא חשוב יותר מהתנועה והמדינה".

"אם חברי הליכוד ירצו שהוא יוביל אותם, זאת תהיה התוצאה שכולנו נקבל. אני מכיר היטב את חברי הליכוד והם חכמים ואינטיליגנטיים, הם לא חותמת גומי ולא להקת מעודדות", הוסיף סער. "אפשר לעשות פריימריז תוך שבועיים. הסיכויים להקמת ממשלה אבדו ומי שלא רוצה פריימריז דוחף את ישראל לבחירות נוספות. אם נתניהו יקים ממשלה אני אתמוך – אבל זה חסר סיכוי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *