ספקי כרטיסי מירון: "יש עדיין עשרות אלפי כרטיסים, למרות התקלות"

עם זאת, בעקבות הביקושים הגבוהים בחברה ממליצים שלא להמתין, ולנצל את עשרות אלפי הכרטיסים הזמינים באתר כרגע לימים חמישי ושישי.

אתמול לאחר פתיחת המכירה, אירעה תקלת אצל ספק סליקה של אחת ממפעילות התחבורה, ולאור זאת נעצרה המכירה למשך 10 דקות. חלק מהרוכשים קיבלו הודעות שהמכירה נכשלה, או לא קיבלו כרטיס וכד'.

מחברת טיקצ'אק המפעילה את אתר המכירה נמסר כי עד היום בצהריים יושלם הטיפול בלקוחות אלו והכרטיסים יישלחו אליהם. החברה קוראת למי שלא קיבלו כרטיס וחוייבו לפנות למוקד הוואטסאפ 055-297-7777.

עם השלמת הטיפול, ולאחר שניתן יהיה לדעת בוודאות את כמות הכרטיסים שנרכשה וטרם סופקה בשל התקלה, ניתן יהיה לשחרר כרטיסים נוספים.

עם זאת, בעקבות הביקושים הגבוהים אנו ממליצים שלא להמתין, ולנצל את עשרות אלפי הכרטיסים הזמינים באתר כרגע לימים חמישי ושישי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *