"סקרים פנימיים חוזים מהפך": מקורב נתניהו רומז על הפתעה גדולה

מקורבו של ראש הממשלה רומז על סחף עצום לכיוונו של נתניהו, כך גם השמועות המערכת הפוליטית

"מנצחים", כך צייץ שמעון ריקלין מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בדף הטוויטר והעלה תהיות בקרב הגולשים אולי לגבי מידע פנימי שיש בידי מקורבי נתניהו על סקרים פנימיים שמעלים כי יש סחף לטובת ראש הממשלה.

"אתה מכניס את הציבור לשאננות עם הציוץ הזה.", כתב אחד הגולשים לריקלין שמיהר להשיב, "ממש לא. מעלה את המורל ואת המוטיבציה לצאת להצביע".

אלא כנראה שמאחורי הציוץ יש רמז סמוי יותר, על פי השמועות שרצות בכנסת ישנו סקר פנימי של כחול לבן ממנו עולה כי יש כרגע סחף אדיר לכיוונו של נתניהו, ואילו בכחול לבן יש יותר מתבלטים לאור הפרשות והראיונות המביכים של יו"ר התנועה. באם כך, נתניהו קרוב מתמיד להגשים את חלום ה-61.

8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ניצחון לא במנדטים ניצחון בהרכבת הממשלה

    כחול לבן נפרדים לאחר הבחירות.
    עם ביב לא מתעסקים נקודה.

    ביביסט |
    הגב
  2. בני גנץ

    כל מי שיצביע גנץ יצטער כל ימי חייו ויצטרך לתת דין וחשבון לילדיו למה האבא שלהם מפקיר אותם למפלגתו של איימן עודה ואחמד טיבי שיעשו יד אחת עם בני גנץ החלול והטיפש ויחזירו אותנו 50 שנה אחורה

    אלברטו |
    הגב
  3. אמן 42 מנדטים למלך ביבי האחד ויחיד לנצח

    ביבי המלך לנצח

    נועה |
    הגב
  4. פורים שמח

    בעזרת ה' ובישועתו. כשם שבימי המן הרשע הצער והפחד הפכו לימי שמחה כך יקרה גם שבוע הבא בע"ה."ליהודים היתה אורה ושמחה וששון ויקר"

    חלי |
    הגב
  5. ניצחון אמן ל ביבי

    אנשים לכו ביום שיני תצביעו רק ליכוד עם ניתניהו

    אתי |
    הגב
  6. נתניהו האחד והיחיד

    הרי ברור לכל בר דעת שטוב מאוד לנו כאן במדינה וכל זה בזכות בינימין נתניהו שעמל יום וליל כדי שיהיה לנו פה טוב. לכן הבחירה היחידה הנכונה והנבונה היא ליכוד בראשות נתניהו

    נחום בטי |
    הגב