סקר: נתניהו לא יוכל להקים ממשלה

גוש 'רק לא ביבי' מתחזק

סקר מנדטים שנעשה אתמול (חמישי), עבור “מעריב־סופהשבוע”, מצביע על התחזקות גוש “רק לא ביבי”, החוצה את מחסום ה־61, על פי הסקר, שנערך על ידי פאנלס פוליטיקס בהנהלת מנחם לזר, לו הבחירות היו מתקיימות היום הייתה מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו זוכה ב־29 מנדטים, יש עתיד בראשות יאיר לפיד ותקווה חדשה-אחדות לישראל בראשות גדעון סערמקבלות 16 מנדטים כל אחת, לאחר שבסקר הקודם לפיד דווקא פתח פער על פני סער פער של 4 מנדטים. ימינה בראשות נפתלי בנט מקבלת 11 מנדטים, ירידה במנדט לעומת הסקר הקודם.

הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה, שהתפצלה אתמול מקבלת בסקר הנוכחי 10 מנדטים, אבל מתנדנדת לכיוון ה־9, בעוד שרע”ם בראשות מנסור עבאס, שהחליט להתמודד לבד, לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 0.9% בלבד. שאר המפלגות: ישראל ביתנו 8 מנדטים, ש”ס 8, יהדות התורה 7.

מפלגת העבודה בהנהגתה של ח”כ מרב מיכאלי ומקבלת השבוע 6 מנדטים לעומת 4 בסקר הקודם. מרצ מתרחקת מהקו האדום עם 5 מנדטים. כחול לבן בראשות בני גנץ נמצאת מתחת לאחוז החסימה,החיבור בין בצלאל סמוטריץ’ לאיתמר בן גביר במסגרת הרשימה המאוחדת של הציונות הדתית מעביר אותם את אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

הגוש התומך בנתניהו – הליכוד, ש”ס, יהדות התורה והציונות הדתית – 48 מנדטים,

גוש רק לא ביבי – סער, יש עתיד, הרשימה המשותפת, ישראל ביתנו, העבודה ומרצ עם 61 מנדטים, המונעים מנתניהו כל אפשרות להרכבת ממשלה בראשותו.

ימינה – 11 מנדטים.

ב מידת ההתאמה לראשות הממשלה: נתניהו 47% – סער 42%. נתניהו 56% – לפיד 36%, נתניהו 43% – בנט 39%.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *