סקר: עוצמה יהודית מתקרבת לאחוז החסימה

על פי נתוני הסקר, לו היו הבחירות נערכות היום, עוצמה יהודית הייתה זוכה ב-2.5% מהקולות – כמעט כ-3.5 מנדטים, ועל סף אחוז החסימה.

סקר שערך מכון הסקרים של הפרופסור רפי סמית עבור רדיו 103fm מלמד על התחזקות לעוצמה יהודית, המתקרבת באופן משמעותי לאחוז החסימה.

על פי נתוני הסקר, לו היו הבחירות נערכות היום, עוצמה יהודית הייתה זוכה ב-2.5% מהקולות – כמעט כ-3.5 מנדטים, ועל סף אחוז החסימה.

מדובר בהתחזקות משמעותית עבור עוצמה יהודית בסקרי סמית, המציינת מגמת עלייה עבור המפלגה: לפני כשבועיים עמדה עוצמה יהודית בסקר מכון סמית על 1.7% בלבד. בשבוע שעבר התחזקה בחצי האחוז ועמדה על 2.2%, והשבוע רשמה מפלגתו של בן גביר התחזקות משמעותית נוספת, כשהיא נמצאת על סף אחוז החסימה עם 2.5% מהקולות – כמעט 3.5 מנדטים, כאמור.

יצויין, כי הסקר נערך עוד בטרם הודעת משה פייגלין על פרישת זהות מהמירוץ לכנסת, וללא איזכור האופציה של פרישת זהות מהמירוץ
.

מהסקר עולה גם כי ללא עוצמה יהודית, גוש הימין עומד על 57 מנדטים, כאשר מפלגת הליכוד מקבלת 32 מנדטים, ימינה עם 10 מנדטים וש"ס ויהדות התורה יחד עם 15 מנדטים – סה"כ כ-57 מנדטים, כאשר 4 מנדטים חסרים לגוש, כאמור להרכבת ממשלת ימין.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. 1 אחוז מתוך ½2 אחוזים.. צריך תוספת של 50% מצביעים לעוצמה..

    אין מצב שכל מםלדה תוסיף עוד 50% מצביעים לעוצמה..תוך שבועות ספורים..

    יובל |
    הגב
  2. עוצמה

    הלוואי ובן גביר יעבור את אחוז החסימה.רק כך יהיה אפשר להקים קואליציה חזקה ימנית הכלב יזרק לכלבים עם המנדטים שלו עד שיעלם לתמיד.וכחול שחור זה יהיה יום חורבנה.

    חיים |
    הגב
  3. אחים יהודים יקרים! עוצמה חייבת להיכנס!

    שלטון הימין בסכנה! רק עוצמה יהודית כלשון מאזניים תימנע ממשלת אחדות גנץ-ביבי או גרוע מכך, גנץ-שמאל-ערבים. חייבים להצביע עוצמה!

    אלון |
    הגב
  4. בלי עוצמה יהודית אין ממשלת ימין

    בגלל זה כל אדם ימיני שרוצה ממשלת. ימין חזקה (לא כמו שהיה כאן ב4 שני האחרונות) חייב להצביע כף בקלפי עוצמה יהודית!!!

    רק עוצמה יהודית |
    הגב