סקר ערוץ 2: כמה מקבלת יחד?

סקר חדשות השבוע שנערך עבור ערוץ 12 מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום הליכוד בראשות נתניהו מקבלת 32 מנדטים, חוסן לישראל בראשות גנץ עם 22, גשר של אורלי לוי לא עוברת את אחוז החסימה. אם גנץ ולפיד מתאחדים – 36 הליכוד 32

סקר חדשות השבוע שנערך עבור ערוץ 12 מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום הליכוד בראשות נתניהו מקבלת 32 מנדטים, חוסן לישראל בראשות גנץ עם 22, גשר של אורלי לוי לא עוברת את אחוז החסימה.

עוד בסקר: ׳יש עתיד׳ 11. ׳הימין החדש׳ 8. ׳העבודה׳ 7. יהדוה״ת 7. אחמד טיבי 7. ש״ס 6. ׳מרצ׳ 5. ׳כולנו׳ 5. ׳ישראל ביתנו׳ 5 וערבים 5. א

על פי הסקר הבית היהודי, האיחוד הלאומי ועצמה יהודית נמחקות בנפרד, אך אם ירוצו ביחד – על סף 6 מנדטים. יחד לבד מקבלת 1.4

במידה וגנץ ולפיד מתאחדים – המפלגה המאוחדת 36. 'הליכוד' 32. ׳הימין החדש׳ 8. יהדוה״ת 7. אחמד טיבי 7. ש״ס 6. ׳העבודה׳ 5. ׳מרצ׳ 5. ׳כולנו׳ 5. ערבים 5. ו׳ישראל ביתנו׳ 4.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. סקר: איחוד של הסרוגות עם אלי ישי 13 מנדטים

    סקר שנערך על ידי מכון 'מסקר' בקרב מדגם מייצג של 5,000 משיבים מכלל הגוונים באוכלוסיית ישראל, מעלה כי איחוד של המפלגות הסרוגות משנה את מפת חלוקת המנדטים ומשאיר את הימין בשלטון.

    תרחיש נוסף עליו התבקשו הנסקרים להשיב, הוא למי הם היו מצביעים בתרחיש בו המפלגות הסרוגות היו מתאחדות עם מפלגת 'יחד' של אלי ישי.

    בתרחיש כזה מקבלת הליכוד- 28 מנדטים, גנץ ויעלון- 24, הבית היהודי, האיחוד הלאומי, עוצמה יהודית ויחד מקבלות 13 מנדטים והופכות למפלגה השלישית בגודלה בכנסת.

    אלי ישי אחריך באש ובמים |
    הגב
  2. בהצלחה לאלי ישי

    מרן ראש הישיבה מאיר עיני ישראל הגאון הגדול הרב מאיר מאזוז שליט"א יזכנו ה' וימשיך הרב לנהל את עדתו בתוכנו, יאריך ה' ימיו בטוב ושנותיו בנעימים, יזכה להמשיך ולהפיץ תורה בתוכנו ויפוצו מעיינותיו חוצה.
    בהצלחה לנציגו נאמן ביתו אלי ישי היקר, אוהבים אותך!

    חרדי |
    הגב