עבאס מזהיר מפירוק הממשלה: "רע"ם מתנגדת לכל חוק שמנציח את הכיבוש"

יו"ר רע"ם מנסור עבאס התראיין הערב (חמישי) לרדיו נאס והזהיר רע תצביע נגד החוק של סער לסיפוח יו"ש. עבאס אמר כי "רע"ם מתנגדת לכל חוק שמנציח את הכיבוש. יחד עם זאת, אנחנו בדיונים לגבי ההצבעה על חידוש התקנות בשבוע הבא ונחליט בהתאם".

יו"ר רע"ם מנסור עבאס התראיין הערב (חמישי) לרדיו נאס והזהיר רע תצביע נגד החוק של סער לסיפוח יו"ש.

עבאס אמר כי "רע"ם מתנגדת לכל חוק שמנציח את הכיבוש. יחד עם זאת, אנחנו בדיונים לגבי ההצבעה על חידוש התקנות בשבוע הבא ונחליט בהתאם".

"יכולתי מזמן לפרק את הקואליציה ולצאת גיבור לאומי פלסטיני, אבל אני מנהיג אחראי שדואג לעתיד החברה הערבית וכלל החברה הישראלית", אמר עבאס. ולט שכח לתקוף את את שרת הפנים שקד וציין: "איילת שקד איטית ביישום התכניות וקמצנית".

על הקשר עם הרשות הפלסטינית אמר כי "שוחחתי עם אבו מאזן יותר מפעם אחת לאחרונה".

כזכור, סער אמר אמש כי "אם כל חברי הקואליציה לא יצביעו בעד החוק להארכת תוקפן של תקנות שעת חירום אז – הם לא מעוניינים בקיום הממשלה".

"כל אדם לאומי שאכפת לו מהאחיזה של ישראל ביהודה ושומרון, וגם אדם שיש לו דעה אחרת מבחינה אידאולוגית, צריך להיות מזועזע מהמחשבה שהחוק הזה לא יעבור", טען סער. "חייבת להיות תמיכה של כל חברי הקואליציה. לא יכול להיות שחברים בקואליציה, בין אם כבודדים ובין אם כסיעה, יגידו 'יש החלטת ממשלה, אבל בשביל זה אפילו לא המלצה'".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *