עבודה מהבית? בחברות הביטוח וההייטק רוצים להמשיך במתכונת הקורונה, ומי ייפגע?

חברות ביטוח וחברות הייטק בישראל החליטו בחודש האחרון לעבור לעבודה מהבית באופן סופי בשל יעילות העובדים והחיסכון בשכירות חשמל ניקיון ועוד הוצאות רבות

חברות ביטוח וחברות הייטק בישראל החליטו בחודש האחרון לעבור לעבודה מהבית באופן סופי בשל יעילות העובדים והחיסכון בשכירות חשמל ניקיון ועוד הוצאות רבות, כך נודע ל'אקטואליק'.

ל'אקטואליק' נודע כי בחודש האחרון שוקלים ברצינות מנהלי חברות ביטוח והייטק בישראל להמשיך בהעסקת עובדים ועובדות מהבית,  מה שגורם לשביעות רצון בקרב העובדים שלא צריכים להיתקע בפקקים ולבלות זמן רב בנסיעה.

המנהלים הגיעו כנראה למסקנה שעובדים מהבית עושים את העבודה באופן יותר יעיל ונמנעים מפיטפוטים ולא מחסירים ימי עבודה.

בנוסף, הוצאות ענק של שכירות, מים, חשמל וניקיון נחסכים למנהלי החברות כתוצאה ממתכונת הקורונה, מה שמקל על ההוצאות השוטפות של החברות.

עובדת חרדית שכבר עובדת חודשיים וחצי מהבית מספרת על הסיפוק הרב שיש לה ולחברותיה בעבודה,"יש לנו הספקים רבים, וגם אני מספיקה לשלוח את הילדים בזמן ולא לקום בשש בבוקר, זה ממש תענוג לכל צוות העובדים ואנחנו מקווים שזה יימשך לנצח".

עובד נוסף כותב כי "זה בוודאי יחסוך את זמן העמידה בפקקים והנסיעה לעבודה וממנה. יקטין את לחצי התנועה בערים. יחסוך את הדלק והבלאי של המכוניות. וכמובן יקטין את זיהום האויר בערים הגדולות ובארץ כולה."

המשמעות של ההחלטה – מאות מגדלי יוקרה בהם שוכנים חברות הייטק יתפנו  בקרוב, ובעתיד אף יעמדו כאבן שאין לו הופכים, מה שיגרום לכך שמחיר המגדלים יתרסק ויוסב למגדלי מגורים.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *