עבריין ישראלי חוסל ביריות בדרום אמריקה "שיחק באש"

חדד שיחק באש. היה ברור שאלוש והרוש ינקמו בו באמצעות אנשיהם כפי שקרה עם החיסול של גלעד בן שלמה בפנמה שהיה גם חייל של מור. הוא חשב שמותר לו הכול בגלל שהוא בקוסטה ריקה והכדורים השיגו אותו

חמושים רכובים על אופנוע הגיעו לחוף בננה ביץ' בסנטה תרזה וירו מטווח קצר בעבריין תום חדד (33). על פי החשד מדובר בחיסול חשבונות של העבריין מיכאל מור, שנגדו צילם חדד לאחרונה סרטון משפיל והעלה לרשתות החברתיות. "הוא חשב שמותר לו הכול בגלל שהוא בקוסטה ריקה והכדורים השיגו אותו", אומר ל-mako גורם עברייני.

תום חדד (33), עבריין מצפון הארץ שהפיץ בימים האחרונים סרטונים משפילים נגד ראש ארגון הפשע מנהריה שמוליק הרוש ויד ימינו זיו אלוש, חוסל בפתח מסעדה בקוסטה ריקה. החיסול התרחש בשעה ארבע לפנות בוקר שעון ישראל כאשר חדד בילה בחוף בננה ביץ' שבסנטה תרזה, לשם הגיעו חמושים רכובים על אופנוע שירו בו מטווח קצר בחנייה של החוף.
אנחנו חיים כאן 20 שנה ובחיים לא נפגשנו עם דבר כזה", אומרת ל-mako ישראלית שעובדת במסעדה, "הוא הגיע לכאן לפני שלושה שבועות, לא הכרנו אותו כל כך, ראינו אותו פעם אחת בבית קפה. בהתחלה חשבתי שמדובר בזיקוקים ואז ראיתי אותו נופל על הרצפה".

"זה כפר מאוד קטן, אין להם מה לעשות פה. כרגע לקחו את הגופה לסן חוזה. השגריר מעודכן בהכול". הוסיפה.
"תום נחשב לזרוע הביצועית של מיכאל מור שניסה כמה פעמים בשנים האחרונות לפגוע בהרוש ואלוש", מסביר עבריין מצפון הארץ בשיחה עם mako, "הוא עבריין חסר מעצורים שחשב שאם הוא ברח לחו"ל אז הוא מוגן ויכול לעשות מה שהוא רוצה ולא הבין שהרוש ואלוש מחכים להזדמנות להוריד אותו".

לפני כשש שנים, חדד הגיע באחד מסופי השבוע לאילת וירה לעבר המכונית שבה נסעה בת זוגו של אלוש ושלושת ילדיו. מהירי נפצעו קל שלושה מילדיו של אלוש. חדד נמלט מהמקום ומאוחר יותר ברח מהארץ למקסיקו לאחר שאלוש והרוש הוציאו עליו חוזה.

במקסיקו סחר בקוקאין עם עבריינים מקומיים באזור פלאיה דל כרמן. בינואר השנה נעצר במקסיקו וכעבור כמה שבועות גורש מהמדינה ועבר להתגורר בקוסטה ריקה, משם העלה סרטונים לדף הפייסבוק שלו המשמיצים את אלוש והרוש כשהוא מבקש מתושבים מקומיים לקלל את השניים מבלי שהם מבינים במה מדובר.

בסרטונים נראים תושבים מקומיים חוזרים על קללות שחדד מכתיב להם. "זאת בעצם הייתה נקמה בהרוש על הסרטון המפורסם של דקל וקנין שבו הדריך את הזמר להעליב ולהשפיל בשיר את מיכאל מור", מסביר גורם עברייני, "חדד שיחק באש. היה ברור שאלוש והרוש ינקמו בו באמצעות אנשיהם כפי שקרה עם החיסול של גלעד בן שלמה בפנמה שהיה גם חייל של מור. הוא חשב שמותר לו הכול בגלל שהוא בקוסטה ריקה והכדורים השיגו אותו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *