יעצור את המגפה? קוקטייל התרופות שמציל את חולי הקורונה

אפס מקרי מוות, אפס אשפוזים ואפס אינטובציות

יותר ויותר עדויות ממספר מקומות בעולם ע"י רופאים בכירים מדווחים על הצלחה בטיפול במספר תרופות בו זמנית לחולי קורונה,כאשר התוצאות למעלה ממשביעות רצון ולמעשה על פי אותן עדויות שונות התרופות גורמות לריפוי מוחלט.

אחת העדויות מגיעות ממכתב של רופא בכיר היישר מניו יורק וכך הוא כותב:

לכל אנשי הרפואה ברחבי העולם:

שמי ד"ר זאב זלנקו ואני עוסק ברפואה במונרו, ניו יורק. במשך 16 השנים האחרונות דאגתי לכ- 75% מהאוכלוסייה הבוגרת בקריית יואל, שהיא קהילה חסידית של כ- 35,000 איש בה הזיהום התפשט במהירות ולא נבדק לפני הטלת חובה של ריחוק חברתי.

נכון להיום הצוות שלי בדק כ- 200 אנשים מקהילה זו עבור Covid-19, ו 65% מהתוצאות היו חיוביות. אם משליכים את זה לקהילה כולה, פירוש הדבר שיותר מעשרים אלף איש נדבקים נכון לעכשיו. מתוך קבוצה זו, אני מעריך שיש 1500 חולים שנמצאים בקטגוריית הסיכון הגבוה (כלומר> 60, פגועי חיסון, קומורבידיות וכו ').

בהתחשב בדחיפות המצב, פיתחתי את פרוטוקול הטיפול הבא לפני שליחת חולים לאישפוז בבית חולים עם תוצאות חיוביות בלבד:

1. אנו מטפלים בכל מטופל עם קוצר נשימה ללא קשר לגיל.
2. אנו מטפלים בכל מטופל בקטגוריית סיכון גבוה אפילו עם תסמינים קלים בלבד.
3. חולים צעירים, בריאים וסיכון נמוך אפילו עם תסמינים אינם מטופלים (אלא אם כן נסיבותיהם משתנות והם נכנסים לקטגוריה 1 או 2).

משטר הטיפול שלי מחוץ לחולה הוא כדלקמן:

1. Hydroxychloroquine 200 mg פעמיים ביום למשך 5 ימים
2. Azithromycin 500 mg פעם ביום במשך 5 ימים
3. אבץ גופרתי 220 מג 'פעם ביום למשך 5 ימים

הרציונל לתכנית הטיפול שלי הוא כדלקמן – שילבתי את הנתונים הזמינים מסין ודרום קוריאה עם המחקר האחרון שפורסם מצרפת (אתרים זמינים לפי בקשה). אנו יודעים שהידרוקסיכלורוקין עוזר לאבץ להיכנס לתא. אנו יודעים שאבץ מאט שכפול ויראלי בתא. לגבי השימוש באזיתרומיצין, אני מניח שהוא מונע זיהומים חיידקיים משניים. שלוש התרופות הללו מוכרות היטב ובדרך כלל נסבלות היטב, ומכאן שהסיכון לחולה הוא נמוך.

מאז יום חמישי האחרון הצוות שלי טיפל בכ -350 חולים בקריית יואל ועוד כ -150 חולים באזורים אחרים בניו יורק עם המשטר שלעיל.

מתוך הקבוצה הזו והמידע שנמסר לי על ידי צוותים רפואיים קשורים, היו לנו אפס מקרי מוות, אפס אשפוזים ואפס אינטובציות. בנוסף, לא שמעתי על תופעות לוואי שליליות מלבד כ- 10% מהמטופלים שהיו עם בחילה ושלשול זמניים.

לסיכום, המלצתי הדחופה היא להתחיל טיפול במרפאת חוץ בהקדם האפשרי בהתאם לאמור לעיל. על סמך הניסיון הישיר שלי, הוא מונע תסמונת מצוקה נשימתית חריפה (ARDS), מונע את הצורך באשפוז ומציל חיים.

עם הרבה כבוד,

ד"ר זאב זלנקו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *