עובדי משרד החוץ פתחו בקמפיין: "אין עתיד למשרד החוץ – לפיד, קח אחריות"

עובדי משרד החוץ העלו קמפיין חדש בקריאה לראש הממשלה ושר החוץ יאיר לפיד למצוא פתרון למשבר שפוגע בשירות החוץ הישראלי

קמפיין חריף של עובדי וועד משרד החוץ בשלטי חוצות ברחבי הארץ תחת הכותרת: "אין עתיד למשרד החוץ – לפיד, קח אחריות ופתור את המשבר". זאת לאחר שחלפה שנה מכניסתו של יאיר לפיד לתפקיד שר החוץ ותנאי ההעסקה הפוגעניים נותרו בעינם. כבר מחר צפויים להימשך צעדי המחאה ובהמשך השבוע נערכים במשרד החוץ להחרפת העיצומים והפגנות בקריאה לראש הממשלה ושר החוץ לשים סוף למשבר*

*שר החוץ יאיר לפיד הפך לראש הממשלה – עכשיו אזלו התירוצים לפתרון המשבר החריף במשרד החוץ*. עובדי משרד החוץ העלו קמפיין חדש בקריאה לראש הממשלה ושר החוץ יאיר לפיד למצוא פתרון למשבר שפוגע בשירות החוץ הישראלי. בשלטי החוצות שמתפרסמים הערב נאמר, "אין עתיד למשרד החוץ – לפיד, קח אחריות ופתור את המשבר".

כבר מחר צפוי הקמפיין לקבל ביטויים נוספים ולקראת סוף השבוע נערכים במשרד החוץ להחרפת העיצומים והפגנות בשטח. בעדכון מיוחד לעובדים נאמר הערב: "בשבוע שעבר שר החוץ הפך גם לראש ממשלה מבלי שסיים את מלאכתו במשרד החוץ. למעשה, לפיד משאיר משרד חוץ במשבר. אם נמשיך לקלוט עובדים בשכר עלוב, אם לא נדע לקדמם במועד, אם תימשך האפלייה בין עובדי משרד החוץ לעובדי משרדי ממשלה אחרים בחו"ל ותימשך ההעסקה הפוגענית ללא תגמול על שעות נוספות וכונניות – אין עתיד למשרד החוץ".

בהודעה הובהר: "ציפיותינו מראש הממשלה לפיד שיפעל עוד היום לפתרון המשבר. לא נקבל יותר תירוצים. הגיע הזמן לפעול". העובדים גם פירטו כי בסקר שערך עבורם מכון מדגם של מנו גבע, עלה כי רוב הציבור סבור שטענות העובדים צודקות ורוב גדול בציבור השיבו בסקר כי תפקודו של שר החוץ יאיר לפיד בכל הקשור למשבר היה רע. בחודשים האחרונים נעשו ניסיונות רבים לפתור את המשבר אך לעת עתה ללא הועיל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *