עובדי נתב"ג מוחים בעקבות הוריאנט

במשרד התחבורה אסרו על השבים מחו"ל להשתמש בתחבורה הציבורית בנמל התעופה – ופגעו גם בעובדים. משרד התחבורה: "יסופקו שאטלים לעובדים". את הסיפור מפרסם הבוקר (ג'), עורך מדור התיירות והתעופה של "ישראל היום', שמעון יעיש.

החל מאתמול (ב') בלילה כל הנוחתים בנתב"ג מחויבים להיכנס לבידוד. במקביל להנחיה זו, במשרד התחבורה שבראשות שרת התחבורה מרב מיכאלי החליטו שלא תהיה לנוסעים השבים אפשרות להשתמש בתחבורה הציבורית שיוצאת מנתב"ג, גם אם מדובר בעובדים בנמל התעופה.

בעקבות ההחלטה, שהתקבלה באופן מיידי והותירה עובדים רבים ללא מענה, הגיעו ל"ישראל היום" תלונות מצידם: "אין לנו איך לחזור הביתה. אין לנו רכב, יש כמה הסעות ביום שלהן אנחנו צריכים להמתין הרבה זמן, משם לעמוד בפקקים בדרך לרמלה או לתחנה מרכזית תל אביב ומשם למצוא את הדרך שלנו הביתה. למה לא לאפשר רק לעובדים לעלות לרכבת ולהגיע לבתים? פשוט לא לאפשר לחוזרים מחו"ל לעלות על אותה רכבת".

מבדיקה שערכנו, החל מהיום צפויים לתגבר את מערך ההסעות ולהוציא הסעה בכל שעה עגולה בין 06:00 ל־20:00. הבעיה היא שבנתב"ג עובדים 24 שעות ביממה, ומי שעובד בשעות הערב ייוותר ללא מענה, ולא תהיה לו דרך לחזור הביתה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *