ההודעה המפתיעה של עמית סגל

העיתונאי הבכיר בישראל עמית סגל פרסם ברשתות החברתיות כי "מחר ב-11:00 בבוקר אפרסם כאן הודעה חשובה", ועורר גל תהיות

העיתונאי הבכיר בישראל, עמית סגל, פרסם ברשתות החברתיות כי "מחר ב-11:00 בבוקר אפרסם כאן הודעה חשובה. מוזמנים לעקוב", ובכך עורר גל תהיות.

"האם עמית סגל פורש?", צייצו גולשים רבים, אחרים תהו האם בנט שריין לו תפקיד בממשלה החדשה? ואחרים הזכירו את המריבה המתוקשרת בין סגל למקום העבודה שלו. כמה שעות לאחר מכן התברר כי לא פוליטיקה ולא נעליים, הפרשן הבכיר בסך הכל משיק ספר.

כעבור כמה שעות הרגיע סגל וצייץ: "תראו חברים. אל תבטלו תכניות כן? לא צריך להיסחף. בהצלחה גם לנבחנים מחר בבגרות. לא לוותר על זה בשביל ההודעה. זו הודעה שבשבילי היא משמחת ומרגשת ומקווה שגם בשבילכם ללא הבדל השקפה פוליטית. ולא, אני לא מתמנה לשר המים או כל דבר דומה."

לפני כחודש, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל נכנס בחמש מאות קמ”ש בחברת קשת בה הוא עובד בעקבות החיקוי שלו בתכנית הסאטירה “ארץ נהדרת” ותקף את התוכנית בטענה שיוצריה הם “אנשי שמאל רדיקלי”. בראיון בגל”צ טען סגל כי “מולי שגב ודוד ליפשיץ משתמשים בתכנית שלהם כדי להנחיל את סדר היום שלהם”.

סגל גם כתב בחשבון הטוויטר שלו: “עוד יסופר על המסרונים האובססיביים של בכירי ארץ נהדרת להנהלת ערוץ 12 בכל פעם שנשמע בחדשות קשת משהו ימני. העונש שלהם זה הצורך להחניף לבנט אחרי ששנים ניסו לרצוח את תדמיתו”.”במשך 7 שנים (!), ראשי ארץ נהדרת לא מפסיקים לסמס לבכירי קשת בכל פעם שאני אומר משהו ימני על המסך”, כתב. “הם מעולם לא תקפו אנשי שמאל על האיוולת במסירת שטחים לטרוריסטים. אצלם, ראשי הימין הם נאצים, אבל הימין מסית. רחמים על אסי, שני, קיציס והאחרים שצריכים לשמש הפרזנטורים של התועמלנים האלה”.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. וואןו.

    הלואי שעמית יפרוש מערוץ 12 המגעיל והדוחה ברמות שאי אפשר בכלל לתאר!! מאז הממשלה המטורללת הזו לא פתחתי ערוץ זה בכלל!!!הלואי שיעבור לערוץ 20 המקסים!

    מרים |
    הגב