"עזר מציון" תעלה חולים נכים קשישים ומוגבלי תנועה לציון הרשב"י זיע"א

חולים, נכים, קשישים ומוגבלי תנועה, יעלו כמדי שנה לציון הרשב"י זיע"א, מכל החניונים, פרוד, עין הוזים, ספסופה וצבעון, באמצעות מערך האמבולנסים והנכוניות של עמותת "עזר מציון", להשתטח בתפילה בציון הקדוש, בתיאום עם משטרת ישראל והמרכז הארצי למקומות הקדושים.
בל"ג בעומר עולים מדי שנה מאות נכים וחולים באמצעות "עזר מציון" לציון הרשב"י, ובארגון נערכים גם השנה עם כמות גדולה של רכבים, בהם אמבולנסים ונכוניות, אשר יאיישו את החפ"ק הגדול המוקם במירון. עשרות אנשי צוות, בהם נהגי אמבולנסים ומתנדבים, ישתתפו במבצע המיוחד במטרה ליתן מענה מהיר ומיידי ככל הניתן. כל נוסע רשאי לעלות עם מלווה אחד.
בנוסף, "עזר מציון" אחראי ליתן מענה בתיאום עם מד"א וכוחות ההצלה לכל אירועי החירום המתרחשים בשטחי החניונים ובדרכים המובילות להר, באמצעות מתנדבים ואמבולנסים הפרוסים בכל רחבי החניונים. לטובת הנכים והמוגבלים הוקמה במעלה ההר תחנת איסוף לנכים מקורה ומוצללת עם ספסלי ישיבה.
בארגון "עזר מציון" מציינים את שיתוף הפעולה ההדוק בין כלל הגורמים ובפרט עם ראשי המרכז הארצי למקומות הקדושים, המנכ"ל הרב יוסף שוינגר והרב ישראל דרעי ומשטרת ישראל, הפועלים להצלחת מערך ההיסעים לחולים ומוגבלים, על מנת שגם הם יזכו להעתיר בתפילה בציונו הקדוש של רבי שמעון בר יוחאי זיע"א.
המענה לנכים ומוגבלים יינתן ברציפות החל מיום רביעי, ערב ל"ג בעומר, בשעה 14:00, עד יום חמישי בשעה 23:00. בעת ההגעה יש להתקשר למוקד טלפוני בחפ"ק "עזר מציון": 073-2477724.
יו"ר "עזר מציון", הרב חנניה צ'ולק שליט"א, אומר, כי שירות מיוחד זה הנעשה למען הנכים והחולים העולים מידי שנה לציון, הינו חלק בלתי נפרד מהפעילות העניפה והמסועפת של צי האמבולנסים ומטה כלי הרכב והנהגים המתנדבים של הארגון במהלך כל ימות השנה, הנעשית במסירות נפש למענם ולרווחתם של הנכים, החולים והמוגבלים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *