"עימות עם איראן זה רק שאלה של זמן, ולא הרבה זמן"

על ההחלטה להעלות את המיסוי על מוצרים חד פעמיים אמר. "אני הרבה זמן לא משתמש בכלים חד פעמיים. אני לא מבין את הטירוף שצריכה פה עולה פי 4 מהאיחוד האירופי, זה פוגע בסביבה ובאקלים"

שר האוצר אביגדור ליברמן הזהיר היום (חמישי) בראיון לוואלה כי "עימות עם איראן זה רק שאלה של זמן, ולא הרבה זמן".

בריאיון באולפן וואלה! עם טל שלו ויקי אדמקר אמר ליברמן כי "שום מהלך דיפלומטי או הסכם לא יעצור את תכנית הגרעין האיראנית. הם רואים את צפון קוריאה, למרות המהלכים הדיפלומטיים רואים התעצמות חסרת תקדים שלה. אסור לעם היהודי לחיות באשליות. היטלר כתב את ספרו ב-1923 ואז תפס את השלטון. זו בעיה של הקהילה הבינלאומית אבל קודם כל שלנו כי הם הצהירו שהמדיניות שלהם היא השמדת ישראל, והם אכן מתכוונים לזה".

על ההחלטה להעלות את המיסוי על מוצרים חד פעמיים אמר. "אני הרבה זמן לא משתמש בכלים חד פעמיים. אני לא מבין את הטירוף שצריכה פה עולה פי 4 מהאיחוד האירופי, זה פוגע בסביבה ובאקלים".

על הפגיעה בציבור החרדי כתוצאה מהרפורמה. אמר "אני לא מבין את מי שרואה זאת כפגיעה בו. לפני 40 שנה לא היה חד"פ ולא מדיח, הסיפורים האלו זו עלילות של ש"ס ויהדות התורה. אלו לא מיסים בסופו של דבר, הצרכן לא יקנה חד פעמי, וזה נועד לשנות דפוסי התנהגות של אזרחי ישראל".

על מתווה קיצור התורנויות וההסכם אליו הגיע שר הבריאות ניצן הורוביץ עם מארגני המחאה אמר ליברמן. "שוחחתי עם הורוביץ, הוא אדם הגון. ההסדר הזה של המתמחים נקבע ב-2011. המשרה של המתמחה היא 26 שעות, ושכר ממוצע של מתמחה הוא 24 אלף שקל לחודש. עשר שנים זה לא הפריע לאיש. אנחנו בממשלה שלושה חודשים ומתנפלים עלינו לתקן את כל המצב, זה לא הוגן. נבדוק את זה במסגרת ההסכם עם ההסתדרות הרפואית".

ליברמן תקף את מובילת המחאה ריי ביטון ואמר: "אפשר להיכנס לפייסבוק שלה ולראות שחמישה ימים בשבוע היא מפעילה מהבוקר עד הלילה קליניקה פרטית, עם כל השירותים. אז אי אפשר להגיד שכולם מותשים ועובדים בשכר זעום. תנאי העבודה לא אופטימליים, אבל סבירים. זה מה שמקובל גם בארה"ב ובעולם כולו, לא רק אצלנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *