עימות ראשון בישיבת הממשלה בין שאשא ביטון לבנט: "תהיו רציניים"

עימות ראשון בישיבת הממשלה בין שאשא ביטון לשר הבריאות וראש הממשלה. השרה שאשא ביטון אמרה בישיבה: "אני מבקשת מאנשי מערכת הבריאות – תהיו רציניים, תבואו עם שקפים ומספרים. אני עוקבת אחרי המספרים מחודש מאי, מקדם ההדבקה היה תמיד 1". בנט השיב: "אני מבקש לשמור על כבודם של אנשי המקצוע"

עימות ראשון בישיבת הממשלה בין שאשא ביטון לשר הבריאות וראש הממשלה. השרה שאשא ביטון אמרה בישיבה: "אני מבקשת מאנשי מערכת הבריאות – תהיו רציניים, תבואו עם שקפים ומספרים. אני עוקבת אחרי המספרים מחודש מאי, מקדם ההדבקה היה תמיד 1". בנט השיב: "אני מבקש לשמור על כבודם של אנשי המקצוע" והורוביץ הוסיף: "אני דוחה את הטענות שלך לשיקולים לא ענייניים".

"תהיו רציניים, בואו עם שקפים ומספרים", הציעה שרת החינוך. "אני עוקבת אחרי המספרים מחודש מאי, ומקדם ההדבקה היה תמיד 1". בשלב זה נציגי משרד הבריאות, נחמן אש ושרון אלרעי פרייס, טענו שהיא טועה ושהנתונים אומרים אחרת: "אנחנו יכולים לצלול לנתונים ולהוכיח אותך, אבל זה לא נכון".

בנט התערב וביקש משאשא ביטון "לשמור על כבודם של אנשי המקצוע". גם שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיב ודחה את הטענה של שרת החינוך לשיקולים לא ענייניים של מערכת הבריאות. שאשא ביטון לא אהבה את הדברים של הורוביץ וענתה: "לא אמרתי את הדברים האלה, אבל תודה שאתה מכניס לי מילים לפה".

במשרד הבריאות חוששים שהווריאנט ההודי, שנחשב למדבק הרבה יותר בהשוואה לזנים אחרים של הנגיף, אחראי לעשרות המקרים שהתגלו בימים האחרונים ברחבי הארץ.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שימו לב. עדי שקר שנואים בידי משלחיהם. השרים בזים לבנט השקרן

    פשוט ממשלת בדיחה. התליין הפרסי יתלה אותך ראשון בנט המן הרשע. האירנים ינקנקו אותך מנוול.

    בנט אתה פח אשפה |
    הגב