הוספת אמצעי אכיפה חדשניים בעיריית בני ברק

ביוזמה של אמצעי אכיפה חדשניים: עיריית ב״ב תצמצם את בעיות התחבורה באזור העסקים של העיר.
יוזמה חדשה של עיריית בני ברק המבקשת לצמצם את פקקי התנועה והעומסים באזור העסקים המתפתח בצפון העיר יוצאת בימים אלו אל הפועל על ידי רשות החניה העירונית זאת למען בעלי המשרדים והעסקים הפועלים במקום כשבהמשך יורחב המיזם לטובת התושבים גם לשאר חלקי העיר.
מדובר באכיפת חנייה בצירי תנועה וברחובות ראשיים ועמוסים באמצעות ניידת אכיפה המצויידת באמצעים אלקטרונים על מנת למנוע סכנת חיים.
הניידת תפעל בשלב ראשון בתקופה הקרובה באזור מתחם העסקים ה-bbc תוך מתן קנסות לרכבים שלא יחנו על פי החוק ויפריעו לזרימת התנועה.
יצויין כי מיזם דומה פועל בהצלחה רבה בערים שונות כדוגמת: ת״א, ראשל״צ ,אשקלון ועוד.
לדברי חיה רייך מנהלת רשות החניה העירונית: ״המטרה היחידה של השימוש בניידת הינה אכיפה כנגד נהגים המעמידים את רכבם במקומות האסורים לכך על פי חוק ומסכנים את ציבור הולכי הרגל ומשתמשי הדרך״.
גורמי המקצוע מסבירים כי הקנסות יופעלו כנגד נהגים החונים בחניית נכים ובמפרצי אוטובוס ובכך מסכנים את חיי הנוסעים העולים והיורדים מהאוטובוס.
בעיריית ב״ב מציינים כי ניידת האכיפה אינה פועלת במתן דוחות בגין חניה בכחול לבן, אלא בחניה תוך הפרעה לתנועה או במקומות אסורים.
גורמי המקצוע מדגישים עוד כי דו״חות יינתנו לכלי רכב שאין בהם נהג וחונים בחניה אסורה. לדבריהם ״ככל שנהג נמצא ברכב ועל אף שהוא מבצע עבירה, הונחו הפקחים לכרוז לנהג ולבקש ממנו להזיז רכבו. ככל שהנהג יישמע להוראות הפקחים לא יינתן לו דו״ח״.
״המטרה שלנו הינה לשמור על חיי התושבים והולכי הרגל לצד מניעת פקקי תנועה ועומסי תעבורה לטובת אזרחי העיר ואלו המגיעים לעבוד במתחם העסקים ונאלצים לבזבז זמן חשוב בדרך לעבודה״ מסבירים בעירייה את היוזמה החדשה.
כאמור, מיזם הפעלת הניידת פועל בערים שונות בהצלחה מרובה כשהוא מביא לתועלת ממשית במניעת עומסי תנועה ובעיריית בני ברק קוראים לתושבי העיר להקפיד על חניה כחוק ולשמור על בטיחותם ונוחותם של כלל התושבים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *