בעיריית בני ברק פיצחו את השיטה למציאת פרנסה

משתתפים נחשפו לשיטת אבחון "היהלום"

מאות מתושבי בני ברק והאזור השתפו בימים האחרונים בכנס השקת מערך האבחון הייחודי לפי מודל "היהלום של הולנד" – שיטת הדגל להתאמה והשמה בעבודה מותאמת אישית, שהתקיים במרכז 'הכוון תעסוקתי' שע"י עיריית בני ברק.
מיד בקבלת פנים העשירה שהעמידה מרכז ההכוון לבאים בשעריה, הודגש שההצעות העבודה ושאר הפעולות הם לאלו אשר קיבלו אישור מרבותיהם ומורי דרכם שעליהם לצאת לשוק העבודה כשבמרכז הכוון נותנים דגש להציע קורסים ומקצועות רק המתאימים לרוח היהדות ללא פשרות כלל
המשתתפים נחשפו לשיטת אבחון "היהלום" ומי שחפץ בכך נפגש, ללא תשלום, עם יועצים אישיים לאבחון אישי מקיף שגילה איזו עבודה בדיוק מתאימה לו, גרפולוגים העניקו ייעוץ חינם לאחר המבחן ההולנדי להשלמה מעמיקה על היכולות האמיתית של כל אחד וטובי המומחים בתחום התעסוקה מסרו הרצאות מקצועיות מקיפות. כבר במהלך ערב החשיפה שובצו עשרות מהמשתתפים בראיונות עבודה, לאחר שמעסיקים נחשפו ליתרונותיהם אשר התגלו בבחינת היהלום.
בין היתר הגיעו ליריד בכירי משרד העבודה והרווחה וראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, אשר נפעמו מההצלחה הכבירה של הערב ושיטת האבחון האישי על פי שיטת היהלום. בעניין זה ציין ראש העיר כי "האבחון הייחודי מסייע לצוות המסור במרכז 'הכוון' להתאים לכל המבקש זאת את המשרה המתאימה לו ביותר, ובכך למעשה הוא מיישם את חזון המרכז לאפשר לכל תושבי בני ברק החפצים בכך להתפרנס במלוא הכבוד הראוי".
במרכז 'הכוון', מיסודם של משרד העבודה והרווחה ועיריית בני ברק, מציעים כל העת הכוונה וייעוץ מקצועי על ידי יועצים בכירים, ליווי מקצועי פרטני לבחירת מסלול לימודים המתאים לכישורים וליכולת של כל אחד ואחד. בנוסף, בהכוון מסייעים למעסיקים ולדורשי העבודה בכל ימות השנה, באיתור והשמה של עובדים פוטנציאלים ובמקביל מסייעים בכתיבת קורות חיים ואימון בראיונות עבודה ובמקביל עורכים קורסים מתקדמים במגוון מקצועות מובילים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *