עיריית ירושלים תקיים השנה בחירות למינהלים הקהילתיים

הדרישה התקבלה: עיריית ירושלים תקיים השנה בחירות למינהלים הקהילתיים

הדרישה של תושבי הר חומה לקיום בחירות למינהל הקהילתי בשכונה התקבלה: ראש עיריית ירושלים משה ליאון, הנחה לקיים בחירות למינהלים הקהילתיים בשנה הקרובה. עם כניסתו של ליאון לתפקיד, הגישו תושבי הר חומה פנייה לראש העיר, לקיים בחירות למינהל הקהילתי בשכונתם, בטענה כי הם אינם מייצגים באופן הולם את התושבים בשכונה.
במכתבם טענו התושבים כי בשנים האחרונות יש גידול מבורך בתושבי השכונה המונה אלפי משפחות, בשעה שהייצוג של המינהל הקהלתי נותר כמות שהוא בלי לתת ביטוי לתמורות ולצרכים המשתנים שחלו בשכונה.

בשנים האחרונות חל גידול ניכר במספרם של המשפחות החרדיות המתגוררות בשכונת הר חומה. כיום מתגוררים בשכונת הר חומה קרוב ל-1000 משפחות חרדיות שהם כולם חלק מהקהילה בהנהגת רב השכונה וראש מוסדות 'כאייל תערוג' הרה"ג אייל עמרמי שליט"א. מנכ"ל המוסדות הרב יצחק הרוש פועל כל העת מול הגורמים העירוניים, לדאוג לצרכים הייחודים של התושבים החרדים בשכונה.

אודות לפעילותו נחנכה לאחרונה שלוחה חרדית של המינהל, השלוחה החרדית תקיים פעילות לילדים חוגים הופעות פעילות תרבות תורנית אירועי העשרה לנשים. כל הפעילות תעשה על טהרת הקודש ובהכוונתם של רבנים שנתנו את ברכת הדרך למיזם המוצלח, המהווה מוקד פעילות חינוכית לילדי השכונה מהמגזר החרדי.

סגן ראש עיריית ירושלים הרב ישראל קלרמן שהיה ממוביל המאבק לקיום בחירות במינהלים ונועד בנושא אם נציגי התושבים בהר חומה, הביעו סיפוק מההחלטה על קיום הבחירות: "אין שום עניין שיהיו בחירות לשם בחירות, יש עניין אחד וברור – שהמינהלים הקהילתיים בכל שכונה ייתנו לתושבים את המקסימום שמגיע להם. לא יכול להיות שבשכונת רמות, שכולם יודעים מהו שיעור החרדים אל מול הציבור הכללי, ישלוט מנהל שלא מתייחס לציבור החרדי. אותו הדבר בקרית היובל ובשכונת הר חומה שגם יש ציבור חרדי גדול שלא מקבל את השירות המגיע לו. והבחירות יפתרו לנו את זה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *