עיריית ראשל"צ משיקה אפליקציה לשירות תושב

היישומון העירוני (אפליקציה) של עיריית ראשון לציון עבר מתיחת פנים ושירותים נוספים לשירות התושב צורפו ובכך מאפשרים ביצוע מגוון פעולות בקליק, מכל מקום בכל זמן וללא צורך בהגעה לבניין העירייה. בנוסף שולבו שירותים המאפשרים לקבל מידע בזמן אמת כמו צבע הדגל בחוף הים, מידע על פי רחוב, ימי פינוי והוצאת גזם, שידור חי במצלמות העירוניות, מידע על אירועים ומופעים בעיר ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "כחלק ממהפכת השירות ובמסגרת מדיניות העירייה לשקיפות מידע, שמנו לעצמנו כמטרה להנגיש כמה שיותר את השירותים העירוניים על מנת לשפר ולייעל את עבודת העירייה תוך מתן מענה קשוב, רגיש ומקצועי".

אגף התקשוב העירוני, בראשות איציק כרמלי, שמוביל את שדרוג היישומון, ניתח ומיפה את כל הנושאים שנמצאו כבעלי עניין רב בקרב התושבים וניתן לתת להם מענה במערכת דיגיטלית.

חברת המועצה מעין פלח-שדה, המחזיקה בתיק עיר חכמה וחדשנות, אמרה: "כחלק ממהלך לקידום העירייה לנגישה, שקופה, מקוונת ודיגיטלית, אנו מקדמים אפליקציה חדשנית אשר מנגישה את השירותים המתקדמים והחשובים ביותר בתחום המוניציפלי ומאפשרים לקבל שירותים במרחק "קליק" וללא צורך הגעה לעירייה. בעתיד הקרוב יעלו מערכות דיגיטליות תומכות נוספות שיקלו על מתן שירותים בעירייה". היישומון ניתן להורדה במערכת אנדרואיד ו-IOS של אפל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *