עלייה לרגל: שלח וגנץ התקבלו בכבוד מלכים אצל רובינשטיין

המכבש שהפעילה עיריית בני ברק על נתניהו עשה את שלו

אין פוליטיקה? חבר הכנסת עופר שלח הגיע לבני ברק וערך סיור עם רובינשטין. ח״כ עפר שלח, לשעבר יו״ר וועדת הקורונה אמר היום בצאתו מפגישה עם ראש עיריית בני ברק: ״אני קורא לממשלה לנקוט פעולה מחושבת – ולקחת בחשבון את מצבה המיוחד של עיר בת 200,000 נפש, ומאפייני ההתנהגות של האוכלוסיה החרדית, ובצידם את הצורך המיידי לבלום את הקורונה ולהוריד את שיעורי התחלואה".

במהלך סיור שקיים בעיר אמר שלח "הדבר הגרוע ביותר הוא ההיסוס, חוסר ההחלטה, והפעולה מתוך לחץ פוליטי שמאפיינת את ממשלת המחדל של נתניהו בכל עניין, וגם בעניין זה".

שלח שמתמודד בימים אלה עם קריאות תיגר על תפקודו של לפיד אמר ״נפגשתי היום עם ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, וסיירתי בחדר המצב של העירייה.
ניכר שהעירייה משקיעה מאמצים גדולים, ובכל התחומים – מתמונת מצב ועד פעולה בשטח, ניכר שיפור עצום מאז ביקורי האחרון כאן כיור ועדת קורונה".

בהתייחס לנתונים אמר "מנתוני העירייה עולה שפעולה מיידית במספר תחומים ובראשם עצירת אירועי שמחות המוניות, עשויה להוריד את נתוני התחלואה ולהוציא את בני ברק ממפת הערים האדומות".

לסיום הוסיף "אני קורא לממשלה לנקוט פעולה מחושבת שתיקח בחשבון את מצבה המיוחד של עיר בת 200,000 נפש ומאפייני ההתנהגות של האוכלוסיה החרדית, ובצידם את הצורך המיידי לבלום את הקורונה ולהוריד את שיעורי התחלואה.

הדבר הגרוע ביותר הוא ההיסוס, חוסר ההחלטה, והפעולה מתוך לחץ פוליטי שמאפיינת את ממשלת המחדל של נתניהו בכל עניין, וגם בעניין זה״.

גם שר הבטחון בני גנץ הגיע לסיור בעיריית בי ברק והתקבל בכבוד מצד ראשי העיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *