על חודו של קול: מיכאל בן ארי יוכל להתמודד

ועדת הבחירות הכריעה לאחר דיון סוער כי ד״ר מיכאל בן ארי יוכל להתמודד לכנסת. הועדה החליטה ברוב של 16 מול 15 חברי לאפשר לבן אריה להתמודד לכנסת.

ועדת הבחירות הכריעה לאחר דיון סוער כי ד״ר מיכאל בן ארי יוכל להתמודד לכנסת. הועדה החליטה ברוב של 16 מול 15 חברי לאפשר לבן אריה להתמודד לכנסת.

הדיון לא הסתיים בזאת, וזה יגיע ככל הנראה לבג"ץ.

במהלך דיון על פסילתו עלה מועמד עוצמה לישראל מיכאל בן ארי מול חברי ועדת הכנסת, לאחר שהיועץ המשפטי דרש לפסול אותו מכהונה בכנסת וזה בשל דברים גזענים שאמר בעבר, ונשא נאום שריגש את הנוכחים באולם. בתום דיון סוער: וועדת הבחירת לכנסת אישרה כי מיכאל בן ארי יוכל להתמודד לכנסת ה 21, 16 חברי וועדת הבחירות התנגדו 15 תמכו.

"אני האיש המסוכן שהיועמ"ש חושב שהוא לא יכול להיות בכנסת ישראל – אני,שהבן שלי הבכור עמד בסוף מסלול בגבעתי, שהבן שלי מתגייס עוד שלושה שבועות למסלול סייעת שריון. זו המסה הקריטית של הראיות", פתח בן ארי את נאומו.

"יש לי תשעה ילדים. שניים מהם קרויים בנימין וטליה. בנימין בנו של מורי ורבי הרב כהנא הי"ד שנרצח ע"י איש אלקעידה", אמר בן ארי תוך שהוא פורץ בבכי

"רבותי", הבהיר בן ארי אני לא גזען. ודאי ודאי ולא אשמות מכוערות אחרות. אפשר להפוך את בן ארי למטורף. אולי אפשר להתייחס לדברים שלי שאני אומר בצורה ברורה וקוהרנטית"

על עתירת הרפורמים הגיב בן ארי: "יש כאן באופן שיטתי הוצאה של דבריי מהקשרם".

"אני מדבר רק על מי שלא נאמן למדינה. מי שנאמן לנו שיישאר פה. מי שלא נאמן לנו צריך ללכת מפה."

בן ארי סיפר עוד כי "ניחמתי משפחה ערבייה נאמנה למדינת ישראל שבנה נרצח בפיגועה".

"אני מדגיש גם היום", הבהיר בן ארי, "הערבים שנאמנים למדינת ישראל, אין לי בעיה איתם".
לגבי התבטאויותיו על ערביי חיפה: "מדובר שם במפגינים שהפגינו למען רוצחי משפחת פוגל".

כזכור, היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט הורה אתמול (שלישי) כי יש לפסול את מועמדותו של מיכאל בן ארי – יו"ר מפלגת "עוצמה יהודית" – לכנסת ה-21, וזאת בשל הסתה לגזענות. עם זאת, מנדלבליט החליט כי אין עילה לפסול את מועמדותו של עו"ד איתמר בן גביר, החבר גם הוא ברשימה, או למנוע את התמודדות הרשימה.

בימין זעמו על החלטת היועץ המשפטי.

תגובת עוצמה יהודית לעמדת היועמ"ש:"עמדת היועץ המשפטי לממשלה לפיה יש לפסול את ד"ר בן ארי מלרוץ לכנסת היא ההוכחה הגדולה כי היועמ"ש מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן הם שמנהלים את מדינת ישראל.

רק אתמול הודיע מנדלבליט שהוא מתנגד לפסילה של מפלגות בל"ד, חד"ש ותע"ל, מפלגות שמסיתות נגד מדינת ישראל, תומכות טרור מובהקות שמעודדות פגיעה ביהודים וחברי כנסת מתוך הרשימות הללו סבורים שרצח חיילים ומתיישבים הוא דרך לגיטימית להתנגדות למדינת ישראל.

אנו מקווים ומאמינים שחברי וועדת הבחירות יבהירו מחר ליועמ"ש שיש גבול לצביעות, יועץ משפטי שמכשיר את אויבי ישראל ומבקש לפסול את ד"ר בן ארי לא ראוי להיות היועץ המשפטי של מדינת ישראל. הרפורמים הוליכו את מנדלבליט שולל כאשר הגישו חצאי הקלטות וסילופי ראיונות ומחר בוועדה נוכיח שעמדת היועמ"ש היא חסרת בסיס משפטי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *