על מה שוחח בוידאו השר בנט וראש העיר ב"ב ?

מסר מחבק: "חיילי צה"ל יעניקו את כל התמיכה לתושבי בני ברק, אחינו הם"

שר הבטחון בנט, היה זה שכבר לפני מספר ימים עמד לצידה של העיר בני ברק ותושביה והתנגד לסגר שדרש השר ליצמן, באומרו: "סגר זו כותרת מאוד יפה. על פי נתונים שראיתי הציבור החרדי הפנים והמצב בסה"כ בסדר. אם יהיה צורך, נטיל סגרים ואפילו עוצר מלא על שכונה או בניין".

השר החליט ללמוד על מצב העיר מקרוב והגיע הבוקר לביקור בחמ"ל המרכזי, אשר נמצא בעיר בני ברק.

בנט שוחח בשיחת וידאו עם ראש העיר, אברהם רובינשטיין,הנמצא בבידוד ואשר כבר אמש לאחר דברי ראש הממשלה הודה לנתניהו על כך שמנע סגר מהעיר בני ברק:

"אני מברך על כך שהתקבלה דרישתי שלא להחיל סגר על בני ברק, ולאזן בין שמירת בריאות התושבים לבין קיום החיים השוטפים, בעיר שגם כך צפופה באופן חריג".

בנט אף פגש את אלוף (במיל׳) רוני נומה, המנהל את מטה המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בעיר, מהם שמע על התמודדות התושבים והרשות המקומית עם התפשטות הנגיף.

בכדי לראות את המראות מקרוב ולחוש את העיר בני ברק, בנט ערך סיור במספר חנויות מכולת ובסופר-מרקטים, במטרה ללמוד על המצב בשטח.

בתום הביקור, מסר השר: "תושבי בני ברק מתנהלים למופת. חיילי צה"ל יעניקו את כל התמיכה לתושבי בני ברק, אחינו הם. המצב בבני ברק מורכב, אך לשמחתי אנחנו רואים היענות גדולה של התושבים להישמע להנחיות.

בני ברק שונה במאפייניה ממקומות רבים אחרים: משפחות מרובות ילדים בדירות קטנות, אוכלוסייה צעירה מהרגיל, היקף נמוך באופן יחסי של אוכלוסייה מבוגרת, ניתוק מהאינטרנט, וככל הנראה היקף גבוה יחסית של תחלואה בקורונה. כולנו יחד נירתם למאמץ שיותאם לצרכים. יחד, ננצח את הקורונה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *