על רקע חקירות נתניהו: מתניהו נבחר למבקר המדינה

אנגלמן, המכהן כמנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה, נבחר בבחירות חשאיות ברוב של 67 ובכך הביס את מועמד האופוזיציה האלוף במיל' גיורא רום

לאחר דרמה: מתניהו אנגלמן – הוא מבקר המדינה החדש. אנגלמן, המכהן כמנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה, נבחר בבחירות חשאיות ברוב של 67 ובכך הביס את מועמד האופוזיציה האלוף במיל' גיורא רום. 47 התנגדו, חברי ישראל ביתנו תמכו במועמד.

כידוע, מבקר המדינה יצטרך לקבלת החלטה לגבי תיקי נתניהו, ולבחירתו יש משקל כבד על המשך דרכו הפוליטית של נתניהו.

חברי 'ישראל ביתנו' שהתחייבו לתמוך באנגלמן תיעדו את הצבעותיהם. על פי ההערכות, לפחות שני חברי כנסת מהאופוזיציה הצטרפו לתמיכה באנגלמן.

ראש הממשלה נתניהו התקשר למבקר המדינה הנבחר מתניהו אנגלמן ובירך אותו על היבחרו לתפקיד.

ראש הממשלה אמר לו: ״אנשים התרשמו מהיושרה והמקצועיות שלך. אתה תעשה עבודה נהדרת ואני בטוח שתפעל לטובת המדינה ולטובת אזרחי ישראל – בלי שום שיקול אחר״

גם ‏יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני התקשר כעת לברך את מבקר המדינה הנבחר מתניהו אנגלמן: ״אנחנו שמחים גם בשבילך וגם בשביל עם ישראל, קבל את ברכותיי. אמרת תפילת השל״ה בער״ח סיון וזה עוזר״.

אנגלמן (53) הוא בוגר האוניברסיטה העברית עם תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה וחשבונאות ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים. בצבא שירת בחיל השריון וכיהן בהמשך כמנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה, מנהל השלוחה הירושלמית של משרד ארואי החשבון פאהן,קנה ושות', סמנכ"ל כספים במכללה להנדסה בירושלים, מנכ"ל מועצת שוהם ומשנה לנשיא ומנכ"ל הטכניון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *