עם כיפה על הראש: יאיר לפיד הפתיע את מתפללי בית הכנסת

קורץ לחרדים? רה"מ הזמני עד הבחירות יאיר לפיד, נכנס לבקר בבית הכנסת של משרד רה"מ כשהוא חובש כיפה. צפו בתיעוד

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לפיד יא זבל אנחנו יודעים הכל לא שכחנו ולא נסלח לך שקראת לנו ''כארות'' הפוסל במומו פוסל אתם כאלה באמת אפילו שאתם טובלים בבושם יוקרה הסרחון נודף וחזק מאוד. ועוד סרחון ממסעדות חזירים ופירות ים. בעעעעעעעעע אני מקיא זיג זאג אידאולוגי. ריקנות בעצם. זה הר''מ שיש. ללא בגרות ללא צבא.לפיד ר''מ של מדינת ישראל שפעם היתה מעצמה והיום מדינת זומבים מדינת בננות שהבגץ הדיקטאטורי שולט בה וקומץ עיתונאים לבנים גזענים שחצנים ומתנשאים שולטים בה שלטון ללא מצרים. עם ישראל אייכה? צאו לרחובות. האליטה האשכנזית תמשיך להתעלל בנו. להבעיררר המדינה. מה שעשו בבלפור זה קטן. נבעיררררר המדינה. זה מצוות עשה.

    לפיד יא זבל אנחנו יודעים הכל לא שכחנו ולא נסלח לך שקראת לנו "כארות" הפוסל במומו פוסל אתם כאלה באמת אפילו שאתם טובלים בבושם יוקרה הסרחון נודף וחזק מאוד. ועוד סרחון ממסעדות חזירים ופירות ים. בעעעעעעעעע אני מקיא
    זיג זאג אידאולוגי. ריקנות בעצם. זה הר"מ שיש. ללא בגרות ללא צבא.לפיד ר"מ של מדינת ישראל שפעם היתה מעצמה והיום מדינת זומבים מדינת בננות שהבגץ הדיקטאטורי שולט בה וקומץ עיתונאים לבנים גזענים שחצנים ומתנשאים שולטים בה שלטון ללא מצרים. עם ישראל אייכה? צאו לרחובות. האליטה האשכנזית תמשיך להתעלל בנו. להבעיררר המדינה. מה שעשו בבלפור זה קטן. נבעיררררר המדינה. זה מצוות עשה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. שחקן היה וימות שמוק. לפיד אתה כארא כראה כארא כארא ימח שמך וזכרך שתמות אמן

    לא נסלח לך ימח שמך יאיר לפיד הנאצי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב