עם עגלת תינוק: קריב הפר את ההבטחה לנשיא וחולל פרובוקציה בכותל

קריב הרפורמי לא בוחל בשום דרך כדי לבזות בפומבי את קדושת הכותל המערבי, ובניגוד להבטחותיו לנשיא המדינה – הוא השתמש הבוקר בחסינותו לקיים פרובוקציה הזויה בעיצומה של תפילת ראש חודש

חבר הכנסת גלעד קריב מ"העבודה" הפר הבוקר (רביעי) את התחייבותו לנשיא המדינה יצחק הרצוג והגיע לרחבת הכותל המערבי יחד עם נציגי הרפורמים והקונסרבטיבים כדי לחולל פרובוקציה ומהומה ולהפריע לאלפי המתפללים המסורתיים בעיצומה של תפילת ראש חודש אדר א'.

מול "נשות הכותל" והרפורמים – הגיעו הבוקר לתפילת ראש חודש בכותל המערבי, מאות בנות חרדיות ודתיות שהגיע למקום בעשרות אוטובוסים, בפעילות של מרכז ליב"ה, כדי לחצוץ בין הכותל לנשות הפרובוקציה ונציגי הרפורמים ולא להפשר להם להפריע לתפילה ההמונית.

מנגד, נציגי הרפורמים ובראשם מנכלי"ת "נשות הכותל" יוכי רפפורט, התפרעו באלימות מול המתפללות בעזרת הנשים, דחפו אותן, שברו מצלמות ודחפו. כמו"כ הן הצליחו להגניב ספר תורה בחשאי אל תוך רחבת הכותל, בתוך עגלת תינוקות.

אורן הניג מנכ"ל ליב"ה, אמר בתגובה כי "קריב הרפורמי לא בוחל בשום דרך כדי לבזות בפומבי את קדושת הכותל המערבי, ובניגוד להבטחותיו לנשיא המדינה – הוא השתמש הבוקר בחסינותו לקיים פרובוקציה הזויה, יחד עם נשות הפרובוקציה האלימות, בעיצומה של תפילת ראש חודש, והכל בחסות ממשלת בנט – כהנא שהכריזה חורבן על המסורת והצביון היהודי".

"הכותל המערבי הוא הבית של כל עם ישראל. לא ניתן לחללו. נעמוד כחומה בצורה, חילונים, דתיים וחרדים ונמנע את החרפה. נעצור את המיעוט הרפורמי האלים המבקש להשתלט על הדת בישראל ולזרוע הרס בגיור, בכשרות, בנישואין ובכותל המערבי. אני משבח את מאות "בנות ליב"ה" שהגיעו הבוקר מכל רחבי הארץ לתפילה בכותל כדי למנוע את חילול המקום הקדוש".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *