עמיר פרץ לגנץ: "הקם ממשלת צללים"

יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ,ששמו אוזכר כמי שיערוק לקואליציה התייחס בפתח ישיבת הסיעה בכנסת לפלוטנר הפוליטי:" אני פונה לבני גנץ", אמר פרץ, "אל תמתין עוד למנדט של נתניהו. בואו נציג כבר עכשיו קווי יסוד משותפים לממשלה חדשה.

יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ,ששמו אוזכר כמי שיערוק לקואליציה התייחס בפתח ישיבת הסיעה בכנסת לפלוטנר הפוליטי:" אני פונה לבני גנץ", אמר פרץ, "אל תמתין עוד למנדט של נתניהו. בואו נציג כבר עכשיו קווי יסוד משותפים לממשלה חדשה. נהייה הראשונים לחתום על הסכם קואליציוני ראשון של ממשלה חדשה בישראל. בשלב השני, נכונן ביחד ממשלת צללים של יוזמה ושינוי אל מול ממשלת הקיפאון והכישלון של נתניהו. נעמיד יוזמה מדינית חדשה על סדר היום הלאומי של ישראל.

פרץ הציע שורה של פתרונות, "נעמיד משוואה חדשה מול החמאס בעזה. במקום תכנית הפרוטקשן המבישה והחלשה של נתניהו. נכריז ביחד על אימוץ מלא של כיפת ברזל חברתית לישראל. נעלה את שכר המינימום ונגיש הצעת חוק משותפת של העבודה גשר וכחול לבן לחינוך חינם כבר מגיל 0, לקביעת קצבת מינימום לגמלאים ונכים בגובה 6000 ₪, לדמי אבטלה לעצמאיים ובעלי עסקים קטנים, נחזק את ההתיישבות העובדת – מושבים וקיבוצים, ונדאג לזוגות הצעירים באמצעות ליסינג לדירה.
ישראל מדשדשת בגלל נתניהו. תהליכים רבים בכל המערכת נמצאים בהקפאה בגלל נתניהו."

פרץ הזכיר בנאומו את רצח רבין והסית כי "בעוד חודש נציין את יום השנה לרצח רבין. לא נשכח ולא נסלח. את מסע ההסתה שלך נגד רבין, והמסע החדש של בנך נגד זכרו ומורשתו.
אמרנו בבחירות, ואני אומר עכשיו, ואומר גם בהמשך – אנחנו לא נשב בממשלה של ביבי נתניהו. אנחנו לא ניתן למדיניות ההפקרה החברתית להמשיך.אנחנו לא ניתן למדיניות ההסתה להמשיך."

אורלי לוי אבקסיס אמרה בישיבה: החיבור בין עבודה גשר בא לקבוע מדיניות חדשה, בה לקבוע סדר יום שנוגע לכל האזרחים, לא משנה באיזה צד הם במפה. מעמד הביניים שהלך ונשכח, וזוגיות צעירים ששוקלים אם להביא ילד לעולם רק בגלל שיקול כלכלי.
לצערי במערכת הבחירות הזו היה כן או לא ביבי ולא התעסקו בנושאים המהותיים. גם היום, אנחנו לא נשב עם ביבי. כל הספינים שהיו במהלך הבחירות לא עזרו. אנחנו באים לדרוש מדיניות של קווי יסוד חברתיות. גם בממשלה של גנץ.
כבר היום אנחנו הולכים להגיש סדרה של חוקים חברתיים. אנחנו ננהל מאבקים על הנושאים באלו. אנחנו לא טירונים ואנחנו לא בכיס של אף אחד. הנושאים החברתיים יהיו הבסיס, או אי הבסיס להצטרפותנו לממשלה. באנו לשנות מדיניות ולא רק חילופי תפקידים.מאחלת בהצלחה גדולה לכל המחוקקים החדשים, וגם לבני גנץ בהרכבת הממשלה.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עוד רעיון שהעליתי בזמנו גם באוזני ציפי לבני לפני מס שנים בקיבוץ בארי.היא דחתה אותו וחבל.

    עוד רעיון שהגיתי והעליתי בפני ציפי לבני כשהתה באופוזיציה עם הרצוג במחנה הציוני.באירוע בקבוץ בארי. היא דחתה אותו לצערי הרב.

    איילה לבנה |
    הגב
  2. בדץ

    חחחחחח ממשלת צללים אתה פרץ צל מהלך על 3 קושלאמא שלכם

    גו עמר |
    הגב