עמית סגל: "למרר את החיים ללא מחוסנים"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, זעם הלא מחוסנים בפאנל של אולפן שישי :״צריך להתייחס ללא מחוסנים כמו שאנחנו מתייחסים לאויב בשעת מלחמה, אני בעד שיטת מקרון, למרר להם את החיים. לא ייתכן שהם יקבלו עדיפות לתרופה על פניי בבית חולים, ואני בעד לאסור עליהם להיכנס לכל מקום באשר הוא, שאת ספקנות המדע שלהם שישאירו בבית״. קרן מרציאנו הגיבה לו: ״ לאף פוליטיקאי היום אין אומץ לקבל החלטות אמיצות כאלה״

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לישועתך קויתי יהוה

    יהי רצון מלפניך יהוה אלהינו ואלוהי אבותינו, אל אחד יחיד ומיוחד, שבכח לימוד היחוד היומי, יהיה להמשיך אור גילוי יחודך, כי לך קיוינו כל היום. אנא, אֵל נא, הסר נא כל חולי ומגפה מעל כלל ישראל ומעלינו, ותרפא רפואה שלמה – רפואת הנפש רפואת הגוף כל אחד ואחד מחולי עמך ישראל ובפרט את כל מוכי המגיפה, ואמור למלאך המשחית – הרף ידך!

    אבינו שבשמים, אין לנו על מי להשען אלא על רחמך

    לישועתך קויתי יהוה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. ילד מפונק מי אתה חושב שאתה בכלל לך תמשיך ללקק לבנט מזרוחניק טיפוסי יפה נפש

    לך הביתה

    איציק |
    הגב
  3. חצוף

    …לסגל החוצפן לאימא שלך צריך למרר את החיים שהביאה חצוך ונוכל כמותך..שעזרת להקמת ממשלת השמד הזאת..פעם חשבנו שאתה אדם נבון וישר..מסתבר שאותה כיפה יש לך כמו לנוכל והמנוול מרעננה…כל הסבל שעם ישראל סובל כעת מכל הבחינות.יהיה על הצוואר שלך..נוכל היית תמיד..בתחפושת ימין..

    שיבולת ארגמן |
    הגב
  4. דעת תורה

    ז' זהרים, ה' ספרים, ר' עולמות (חכמה ובינה). "והמשכילים יזהירו כזהר הרקיע" – זהו הרמח"ל המרווה את השכינה ואת שאר צדיקי העולם השותים מתורתו.

    הרמח"ל דולה ומשקה לישראל |
    הגב
  5. גועל נפש... מטומטם דביל כאילו המחוסנים לא נדבקים ומדביקים את כולם... את מי הוא משרת? חתיכת נבלה ועוד קרן אומרת לו שצריך אומץ... צריך להיות נאצי

    ע

    ע |
    הגב
  6. מג'נון

    השתגע החיסון לא מועיל ולא רק אנשים שלא מבינים מדע אומרים את זה אלא גם פרופ' גדולים עמית תחשוף כמה דולרים קיבלת

    בן |
    הגב