עמית סגל נעלב בגלל החיקוי ותקף את ארץ נהדרת: "מעולם לא תקפו אנשי שמאל"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל הנכנס בחמש מאות קמ"ש בחברת קשת בה הוא עובד בעקבות החיקוי שלו בתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" ותקף את התוכנית בטענה שיוצריה הם "אנשי שמאל רדיקלי"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל הנכנס בחמש מאות קמ"ש בחברת קשת בה הוא עובד בעקבות החיקוי שלו בתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" ותקף את התוכנית בטענה שיוצריה הם "אנשי שמאל רדיקלי". בראיון בגל"צ טען סגל כי "מולי שגב ודוד ליפשיץ משתמשים בתכנית שלהם כדי להנחיל את סדר היום שלהם".

סגל גם כתב בחשבון הטוויטר שלו: "עוד יסופר על המסרונים האובססיביים של בכירי ארץ נהדרת להנהלת ערוץ 12 בכל פעם שנשמע בחדשות קשת משהו ימני. העונש שלהם זה הצורך להחניף לבנט אחרי ששנים ניסו לרצוח את תדמיתו"."במשך 7 שנים (!), ראשי ארץ נהדרת לא מפסיקים לסמס לבכירי קשת בכל פעם שאני אומר משהו ימני על המסך", כתב. "הם מעולם לא תקפו אנשי שמאל על האיוולת במסירת שטחים לטרוריסטים. אצלם, ראשי הימין הם נאצים, אבל הימין מסית. רחמים על אסי, שני, קיציס והאחרים שצריכים לשמש הפרזנטורים של התועמלנים האלה".


בגל"צ, נשאל סגל האם הוא מרגיש שיוצרי "ארץ נהדרת" ניסו לפגוע בתדמיתו המקצועית וענה: "ההתייחסות במערכון הייתה לטעויות שלי לגבי הקמת ממשלת השינוי. יחד עם זאת, יש מאבק אידיאולוגי סמוי שמתנהל מטבע הדברים גם בערוץ 12. אני מקבל את זה באהבה אבל תוהה איפה הייתה הסאטירה הזו על עיתונאים משמאל".

הפרשן המשיך ותקף כי "ליפשיץ ושגב, המטרה שלהם בחיים, חוץ מרייטינג ולהצחיק זה להגחיך כל דבר ימני. במשך שנים הם הביעו ביקורת על כך שאני מביע את עמדותיי בשידור. סאטירה היא רק מימין, כשמותחים ביקורת משמאל זה 'למה הם רופסים', על הימין אומרים שהם צמאי דם ופאשיסטיים. כולנו עושים טעויות וצריך ללמוד מזה שינוי בצניעות, אבל אין לי שום כוונה להפסיק להביע את עמדותיי".הראיון הגיע בתגובה למערכון ששודר אמש בתוכנית הסאטירה, במהלכו גולם סגל על ידי רועי בר נתן והוצג כמי שתחזיותיו התבדו שוב ושוב בעת האחרונה,

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עצה טובה לכל אנשי ימין. לא לשתף פעולה עם ערוץ זה כלל. אסור לדרוך שם. תנו להם כינוי ערוץ סמול

    ואז תראו איך ערוץ זה יתמקמק

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב