עמית סגל: "צריך לשים לב לח"כ וליד טאהא. הכל יוכרע בהר הבית"

על עתיד הממשלה, אמר סגל: "אני חושב שלא רק על חבר הכנסת מאזן גנאים כדאי להסתכל, אלא גם על ח"כ וליד טאהא. הכל יוכרע בהר הבית, וחלילה שלא יהיה שום אירוע ביטחוני, אך זה ממש יכול להכריע את גורל הקואליציה". האזינו

"למראה מלחמת האחים בימינה בין שיקלי וכהנא, תאומים סיאמיים בהתבטאויותיהם עד לא מזמן, פתאום אפשר להבין את השנאה התהומית שהתגלעה יום אחד בין גבעת חיים איחוד וגבעת חיים מאוחד": כך כתב העיתונאי והפרשן עמית סגל ('חדשות 12') בחשבון ה'טוויטר' שלו, בתגובה להחלטת ועדת הכנסת לאשר את חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש.

סגל שוחח עם בן כספית וינון מגל ב־103fm והגיב לדברים: "הרגליים של בנט הסתבכו בשורה של הבטחות סותרות. השאלה הכי גדולה שאין לה פתרון היא האם בנט ידע בזמן הבחירות שהוא הולך לממשלת שינוי ורק מרדים את הימין, או שהוא שמר לעצמו את כל האופציות. להערכתי, הוא שמר לעצמו את כל האופציות. אני חושב ששיקלי צודק יותר במקרה הזה".

על עתיד הממשלה, אמר סגל: "אני חושב שלא רק על חבר הכנסת מאזן גנאים כדאי להסתכל, אלא גם על ח"כ וליד טאהא. הכל יוכרע בהר הבית, וחלילה שלא יהיה שום אירוע ביטחוני, אך זה ממש יכול להכריע את גורל הקואליציה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *