ענבל אור חוזרת בתשובה: "הייתי בעולם של מעלה – כשחזרתי, ביקשתי חלות ויין"

יזמת הנדל"ן הוציאה סינגל המבוסס על מזמור מתהילים, וסיפרה לאיריס קול: "זה מזמור לתודה, על כל מה שהוא העביר אותי"

יזמת הנדל"ן ענבל אור הפכה בשנים האחרונות לשם מוכר בכל בית בישראל לאחר קריסת עסקיה, כעת היא חוזרת בתשובה וחיברה שיר מיוחד לקב"ה.

"זה חלום ילדות", הודתה בשיחה עם איריס קול ב־103fm, "אני מגיל קטן אוהבת לשיר, הופעתי בהרבה מאוד מקומות בתור ילדה קטנה. אמא שלי לא עודדה את זה, היא אמרה שמקצוע של זמרת נגמר מהר מאוד, ואני צריכה להיות אשת עסקים או עורכת דין".

השיר החדש מבוסס, לדברי ענבל אור, על מזמור ק' בספר תהילים. "זה מזמור לתודה, זה משהו שתמיד צריכים להגיד לקב"ה", אמרה, ושיתפה: "מהרגע שקמתי – כל היתר זה בונוס, על הדרך שעברתי, על הניסים שעברתי, על המסלול. כל מה שהוא העביר אותי".

מאז הסתבכותה בעולם העסקים, עברה תהליך של התחזקות, שעליו סיפרה בין השאר כבר בשנת 2018 לרב אפרים בן צבי ב־103fm. "חזרתי בתשובה לפני 4 שנים. היה רגע אחד שהחלטתי. כל החיים, מהרגע שאנחנו נולדים, אנחנו ילדים של הקב"ה, של הבורא. אני מדברת איתו ומרגישה אותו מגיל קטן.

"ב־2018 חוויתי דום לב, נפטרתי מהעולם הגעתי להיכל למעלה של הקב"ה", שחזרה, "לא אכנס לכל הפרטים איך זה קרה. אני יכולה להגיד לך שיש עולם שלם של מעלה, והגעתי להיכל של הקב"ה. הייתה לי התגלות – נכנסים לתוך מנהרה, רואים את כל החיים מיום שנולדת, ראיתי את הכול ואת הגאולה של עם ישראל. מיד כשירדתי למטה ביקשתי שיביאו לי חלות לשבת ויין לעשות קידוש. ביקשתי להעיף את כל הבגדים הלא־צנועים שלי, ולהביא רק את השמלות, הייתי עוד בבית החולים, העירו אותי עם מכות חשמל. מאותו הרגע שאת רואה את האמת את לא יכולה לחזור אחורה. הבנתי מה האמת".

על מבקריה, הטוענים כי חזרתה בתשובה לא נעשתה בתום לב, אמרה: "זה לא מעניין, ואדון אותם לכף זכות. זה ממש לא מעניין איך אומרים ומה אומרים".


החזרה בתשובה הייתה נקודת מפנה בחייה של ענבל אור. לשאלת איריס קול – כיצד הצליחה לתעל את הכעס, התסכול והעלבון לשיר הודיה – השיבה: "לא כעסתי על הקב"ה לעולם. השליחות שלי היא להיכנס לתוך המקום הזה, של כל הדבר הלא טוב של התאגידים. מדינת ישראל היא תאגיד, אגב".

בהמשך, הוסיפה: "מה שאנחנו רואים זה את השקר, אני לא עשיתי שום דבר. אני מעולם לא גנבתי שקל אחד, אני האדם הכי ישר שהכרת אי פעם. כשהאמת תצא לאור, אנשים יהיו בהלם. מדינת ישראל, תאגיד מדינת ישראל, היא למעשה ה… אפשר לראות את זה מהמסמכים, אני כל הזמן מראה מסמכים. תאגיד מדינת ישראל הם אלה שהשתלטו לי על החברות ולקחו לי את כל הכספים והשחירו אותי בתקשורת. אמת יש אחת".

אור רואה את העתיד באור חיובי. "יהיה לנו טוב. אני מרגישה שקורים דברים טובים. אני לא אחת – אני עם יד ה'. הוא אמר לי: 'את תצאי למלחמה, הם יהיו חזקים, הם יבואו עם נשקים – אנחנו נגיע עם יד אלוקים ואנחנו ננצח'".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *