עפר לפיו. ליברמן משתלח במרן הגרמ מאזוז לא רוצה לקרוא לו אפילו רב. צפו

יו"ר "ישראל ביתנו" התייחס גם לדברים החריפים שאמר עליו הרב מאזוז, שכינה אותו 'השטן בהתגלמותו' וקרא לו לשוב לרוסיה: "אני אפילו לא רוצה לקרוא לו רב". {עפרא לפומיה}. צפו בראיון המלא לבן כספית

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן התארח באולפן 'בחירות אישיות' לשיחה עם העיתונאי בן כספית על כל הנושאים הבוערים. חבר הכנסת התייחס למתיחות הגוברת בין החרדים לכוחות המשטרה, ולא היסס למתוח ביקורת על ההפרות במגזר. בהמשך, הביע את דעתו על המצב הפוליטי, וטען שיש לפעול להחלפת השלטון ולא רק להחלפת ראש הממשלה. כמו כן, ליברמן תקף את ראש הממשלה, שלדבריו, פועל ממניעים פוליטיים: "אין שום דבר זהה בין נתניהו של 93' להיום חוץ ממספר תעודת זהות. אדם אחר לגמרי. אני לא יודע מה הוא עובר ועבר אבל זה שני אנשים שונים".

ליברמן הגיב לטענות החרדים כי הוא מלבה את השנאה כלפיהם, והבהיר: "הכעס שלי הוא לא על הציבור החרדי, הציבור החרדי נפל קורבן, נפל בשבי אצל העסקנים החרדיים, אצל הממסד החרדי ששיכורים מכוח והפכו לכוחניים מאוד. מי שפוגע בציבור החרדי זה אותם רבנים, אותה הנהגה, אותם ח"כים של ש"ס ויהדות התורה. הרי כל המטרה של ההנהגה של הממסד החרדי היא להחזיק את האוכלוסייה החרדית מסכנים, עניים, נזקקים כי ככה הם שולטים בהם, הם מחזיקים אותם גם בורים".

על רה"מ אמר ליברמן: "נתניהו נמצא שבוי, בן ערובה, כי הוא מבין שרק ש"ס ויהדות התורה הם מי שיתמכו בחוק הצרפתי, בפסקת ההתגברות ובכל הדברים. הוא מוכן לשרוף כל חלקה טובה, להגיד כל דבר שקרי, העיקר להיחלץ מהמשפט. לא משנה מה ההשלכות ומה המחיר. אני חושב שלא היה עוד מישהו שפילג את החברה הישראלית כמו שהוא עשה וממשיך לעשות, כולל עם החרדים. במקום לפעול כדי לשלב אותם בחברה וכדי להפוך אותם לחלק אינטגרלי מעם ישראל, הוא עוזר לאותם עסקנים שרוצים לסגור ולבודד אותם, לנתק אותם מההוויה הישראלית".

על טקסי ההלוויות ההמוניים שנערכו השבוע בירושלים, אמר: "לא יכול להיות שביום הזיכרון לחללי צה"ל סגרו את כל בתי הקברות הצבאיים, והיה מספיק כוח משטרתי לפרוש. הורים שכולים לא יכלו לבקר – פה עשרות אלפים הגיעו. יש אכיפה סלקטיבית, איפה מחלקים דו"חות, איפה גובים קנסות. אינתיפאדה: עשרות אוטובוסים שרופים, מבעירים פחי אשפה, חוסמים רחובות, כמעט לינץ' בשוטרים".

הוא התייחס גם לדברים החריפים שאמר עליו הרב מאזוז, שכינה אותו 'השטן בהתגלמותו' וקרא לו לשוב לרוסיה: "אני אפילו לא רוצה לקרוא לו רב". {עפרא לפומיה}.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *