עקיבא מרגליות ואריאל זילבר – ישמחו במלכותך

עכשיו הקליפ

בישיבה בני עקיבא האזורית מטה בנימין בבית אל, מקיימים לצד הלימודים מגמות שונות וחוגים רבים. אחד מהם,הוא חוג נגינה שמוביל ומלווה הזמר עקיבא מרגליות. לאחרונה, הקליטו התלמידים מספר שירים, חלקם, בלחן מקורי של התלמידים.

אחד הלחנים שבלטו השנה, הוא לחן למילים המוכרות שכולנו שרים בשבת "ישמחו במלכותך", שכתב התלמיד אלחנן לובנברג, תלמיד כיתה י"ב שכבר הלחין מספר שירים. הכישרון של אלחנן רב פעלים ויוצא דופן, למרות שהוא מוגדר על הרצף האוטיסטי, הוא מגיע להישגים מדהימים בתחומי עשיה רבים, בתרבות יהודית וכתיבתשירים.

מרגליות השמיע את השיר לאריאל זילבר, שהתגייס מיד לשירה והצטרף עם עקיבא יחד למקהלת הישיבה לביצוע מיוחד של שיר השבת. ראש הישיבה, הרב ניצן ימין מגלה שאצלו בישיבה מאמינים שלכל תלמיד, ולכל אדם יש לו ברכה מיוחדת. "אם הוא מחונן במוזיקה או במתמטיקה או שהוא גאון בגמרא ולימודי קודש, צריכים לתת לו את הפלטפורמה לצמוח ולגדול, ברוך השם אנחנו רואים שריבוי המגמות וריבוי החוגים מצמיחים לנו ברכה גדולה בתחומים רבים".

"אלחנן שנמצא בכיתת מסלול של כיתת חינוך מיוחד, מביא לידי ביטוי עשייה ברוכה מאוד בלימודי קודש וגם בלימודי מוזיקה. הוא מלחין מחונן, שכולנו נהנים מיצירותיו. הזדמן לנו שאריאל זילבר ועקיבא מרגליות שמעו את השירים שלו ומיד נרתמו להקליט חלק מהשירים וזאת יצירת ביכורים ראשונה". הרב ניצן ימין מברך שהדברים יהיו לתועלת שמחת עם ישראל בחודש אדר ומשנכנס אדר מרבים בשמחה!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *