פולארד ורעייתו נישקו את האדמה: "נרגשים להיות בבית, שהחיינו וקיימנו". צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל את פניהם של יונתן פולארד ורעייתו בנתב"ג, עם ירידתם מכבש המטוס. הוא העניק לפולארד תעודת זהות ישראלית ובירך: "כמה טוב שבאתם הביתה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל את פניהם של יונתן ואסתר פולארד עם הגעתם לישראל. ראש הממשלה פגש אותם בהתרגשות בכבש המטוס. עם ירידתם מכבש המטוס, השתטחו השניים על האדמה ונישקו אותה. הם אמרו יחד את הברכה: בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹוקינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִּיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה.

ראש הממשלה נתניהו העניק ליונתן פולארד תעודת זהות ישראלית ואמר להם: "ברוך שובכם, כמה טוב שבאתם הביתה. עכשיו תוכלו להתחיל את החיים מחדש, בחופש ובאושר. עכשיו אתם בבית".

יונתן פולארד אמר: "אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. אין מי שגאה יותר במדינה הזו או במנהיג שלה יותר מאיתנו. אנחנו מקווים להפוך לאזרחים פרודוקטיביים בהקדם האפשרי ולהמשיך בחיינו כאן. זו מדינה נהדרת. יש לה עתיד מזהיר. היא העתיד של העם היהודי ואנחנו לא הולכים לשום מקום".

עורכת הדין ניצנה דרשן-לייטנר, המייצגת את פולארד, מסרה: "אני נרגשת מאוד מהגעתם של פולארד ורעייתו לישראל. היה מאמץ גדול לשמור את תוכנית הגעתם מהתקשורת האמריקנית ולא להודיע דבר עד הגעתם ארצה. שוחחתי איתם לפני נסיעתם, והם מאוד נרגשים אחרי 35 שנה להגיע לישראל ולפתוח בחיים חדשים. כמחויב, בני הזוג ייכנסו מיד לבידוד. זוהי הזריחה הראשונה של פולארד בירושלים. כולנו תפילה שהכאב והסבל של השנים הארוכות של פולארד בכלא יהיו מאחוריו לעד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *