פוסט קורונה: אשה חרדית שהחלימה מקורונה לא זוכרת את ילדיה

לידי אקטואליק הגיעו עדויות רבות על מאות חרדים עם בעיות פוסט קורונה מאוד קשות, חולשות עייפות, בילבול וחוסר ריכוז אשר מקשים על המחלימים מקורונה.

דר' אמיר און, תל השומר גילה היום כי – "אשה בת 60 מחסידות ויזניץ בבני ברק , החלימה מקורונה ולא מצליחה לזהות את ילדיה כתוצאה מפגיעה בזכרון – פוסט קורונה", כך מדווח הכתב צבי טסלר.

זה לא המקרה היחיד. לידי אקטואליק הגיעו עדויות רבות על מאות חרדים עם בעיות פוסט קורונה מאוד קשות, חולשות עייפות, בילבול וחוסר ריכוז אשר מקשים על המחלימים מקורונה. רבים מהם מטופלים במחלקת השיקום של 'תל השומר' ואחרים מנסים את כוחם בויטמנים לחיזוק הגוף.

ל'אקטואליק' נודע על כמה נשים בקריית ספר שלא מסוגלות לקום מהמיטה, ואברכים רבים שסובלים מבעיות בנשימה. רופאים רבים מזהירים כי התופעות הללו עשויות להימשך שנים. "זה יותר חמור ממונו", אומר רופא בכיר ל'אקטואליק' שמספר כי מדובר בנכות שיכולה להשאר לכל החיים.

אברך ממודיעין עילית המזוהה עם קיצוני הפלג הירושלמי מספר: "אני ואשתי נדבקנו יחד. סבלנו מקשיי נשימה, ועד היום סובל מחולשה.

הרב אברהם פינזל מספר בטור למשפחה על הסבל: "בתחילת חודש ניסן תש"פ חליתי בקרונה. אלו היו חודש וחצי של סבל וחוסר אונים שקשה לתאר. סגור בחדר בבית, מתמודד עם תסמינים ומיחושים שונים. עד היום, חצי שנה אחר כך, אני עדיין נושא תופעות לוואי מטרידות ומעיקות.

אבל בחסדי שמים החלמנו. בבדיקה סרולוגית התברר שיש לי נוגדנים למחלה ברמה כזו שמאפשרת לי להתנדב במחלקות הקורונה של 'הדסה עין כרם'. והמראות שנגלים שם ממש לא פשוטים. עשרות יהודים יראים ושלמים שוכבים שם בחולשה עצומה, נאבקים על כל נשימה ונשימה. לא מסוגלים לפתוח פה כדי לאכול.

אני מתחנן בפניכם, כמי שהיה ונמצא שם, תעשו הכל, כל השתדלות שאתם יכולים, כדי שלא להגיע למצב של חולי. נכון שיש רבים שעוברים את זה בקלות, אבל בהרבה מקרים אחרים מדובר בסכנת נפשות כפשוטו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כתבה קצת מוזרה

    למה אתם כותבים חרדים כאילו שזה לא קורה אצלינו ולא היה היה צריך לכתוב חרדי קיצוני למה זה מועיל

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב