פיגוע ירי קטלני בשומרון: יהודי נרצח מירי מחבל

ערב שחור בשומרון: יהודי נרצח

בשעה 19:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על 3 פצועים שנפגעו מירי והגיע סמוך לשער האחורי של היישוב שבי שומרון. מדיווח ראשוני בלבד, חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים במקום טיפול רפואי לשלושה צעירים בשנות העשרים, בהם: 1 במצב אנוש תוך פעולות החייאה, 1 במצב בינוני, 1 קל..

חובשי רפואת חירום במדא אריה אלטר ויוסף דסקל סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב בסמוך לשער האחורי של הישוב. במושב האחורי ישב צעיר בשנות ה 20 מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו. בסיוע כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב ונוסע נוסף היו בהכרה מלאה והתהלכו במקום כשהם סובלים מפציעות קלות משברי הזכוכיות. הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם מוגדר קל."

ראש מועצה מקומית אפרת עודד רביבי מסר: "פיגוע הירי מוכיח שעסקת גנץ בר לב להקצאת חיילים למשימות שיטור פוגעת בביטחון. היריעה של כח האדם של צה"ל קצרה אל מול ריבוי המשימות עם התגברות הטרור הפלסטיני, צריך לאפשר לצה"ל לשמור על חיי התושבים ובטחונם ולא לשלוח אותם למשימות לא להם. בה בעת שתעסוק המשטרה במשימות השיטור כפי שפעלה לאורך הדרך וידעה לעשות כן בלי להכפיש ציבורים ובלי להתלהם. נושא תפילה לשלומם של הפצועים."

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בתגובה לפיגוע הקשה זה עתה בחומש: "‏כתוצאה מהירי של המחבלים שלושה פצועים בכניסה ליישוב חומש, מתוכם אחד פצוע במצב קשה מאוד, כרגע בטיפול ראשוני בכניסה לשבי שומרון.

ממשלת ישראל מאבדת את ההרתעה, סדרה של צעדים שוב ושוב גורמים לטרור הערבי מבית הרשות הפלסטינית להרים ראש.

דובר מד"א, זכי הלר מעדכן כי, 3 פצועים שנפגעו בארוע ירי והגיע סמוך לשער האחורי של היישוב שבי שומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי לשלושה צעירים בשנות העשרים, בהם: 1 במצב אנוש, פצוע מירי, מפונה תוך פעולות החייאה לבית חולים בילינסון, 2 נוספים במצב קל משברי זכוכיות מפנים לבית חולים מאיר.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בר מלב

    בודאי שדבריהם של המסיתים והמדיחים על המתנחלים זה הזמין את הרצח ודמו על ידיהם

    איתן |
    הגב