פייגלין הודיע בטוויטר: ביום ראשון יתקיימו פריימריז לראשות 'זהות'

יו"ר 'זהות' משה פייגלין, שהשבוע דווח על משבר במפלגה, הודיע היום כי ביום ראשון הקרוב יתקיימו בחירות לראשות המפלגה, בניסיון לסיים את המשבר בו היא נמצאת. בנוסף, הודיע פייגלין מה תהיה הרשימה לכנסת אם וכאשר ייבחר הוא

המשבר ב'זהות' כבר פורסם השבוע, אבל כעת מכריז יו"ר המפלגה, משה פייגלין, על פריימריז קרובים.

פייגלין הודיע הבוקר כי ביום ראשון יתקיימו פריימריז לראשות מפלגת זהות. כזכור, בשבועות האחרונים פרץ משבר חריף בזהות, לאחר שפייגלין הודיע כי ישריין את מקורבו שי מלכה במקום השני ברשימה, על אף שלא נבחר בפריימריז. ההודעה הביאה לפוסט משותף של שניים מחברי הרשימה נגד פייגלין, ולסערה במפלגה.

פייגלין כתב בהודעתו: "ביום ראשון הקרוב יתקיימו בזהות פריימריז על תפקיד יו״ר התנועה. ליו״ר שייבחר, יקבל את הכלים, הסמכות והאחריות לקדם את זהות למקום הראוי לה ולהוביל את המאבק למען הזהות והחירות של כולנו. במידה ואבחר, בכוונתי להגיש לוועדת הבחירות המרכזית את הרשימה הבאה: 1. משה פייגלין. 2. גלעד אלפר".

פייגלין, כאמור, הכריז על הבחירות לראשות הרשימה בניסיון לסיים עם המשבר. בנוסף, הודיע מה תהיה רשימת המפלגה לכנסת, אם ייבחר לראשות, כששי מלכה משובץ בה במקום השלישי.

בהודעת מפלגת זהות נאמר כי הבחירות לראשות התנועה יתקיימו ביום ראשון הקרוב י"ח תמוז תשע"ט, 21.07.19 בהצבעה ממוחשבת. כמו כן לבוחרים המעוניינים בכך תוצב קלפי ידנית במטה המפלגה ברחוב המלאכה 23 ראש העין – קומה 1.

הבחירות תתקיימנה בין השעה 8.00 בבוקר ל 20.00 בערב. הגשת המועמדות תיעשה עד ליום חמישי 18.07.19 בשעה 10:00 בבוקר. ספר הבוחרים ינעל ביום רביעי (כלומר הלילה) י"ד תמוז תשע"ט , 17.07.19 בחצות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *