פייגלין מאיים: זהות תרוץ לבד

לאחר שפרץ הודיע על כך שהוא מוותר על ראשות המפלגה בעבור איילת שקד שזוכה ל-13 מנדטים בסקרים, כעת יוצא משה פייגלין בהודעה שזהות תרוץ לבד

לאחר שפרץ הודיע על כך שהוא מוותר על ראשות המפלגה בעבור איילת שקד שזוכה ל-13 מנדטים בסקרים, כעת יוצא משה פייגלין בהודעה שזהות תרוץ לבד.

"על אף שידנו מושטת לחיבור למעלה מחודש", כתב פייגלין, "העדיפה שקד לנהל מו"מ עם כל המפלגות שמימין לליכוד, מלבד זהות. בכל הנוגע לטענות על פיצול קולות – נא לפנות לשקד".

בהודעה שמסר פייגלין נכתב כך: "חברות וחברים יקרים. יצא המרצע מהשק. על אף שבאופן אישי הבאתי בבחירות האחרונות הרבה יותר קולות מאילת ומנפתלי (שחלקו ביניהם את הובלת הימין החדש), ועל אף שידנו מושטת לחיבור כבר למעלה מחודש, העדיפה שקד לנהל משא ומתן עם כל המפלגות שמימין לליכוד, מלבד זהות".

זהות תרוץ בעצמה במלוא המרץ בכדי להבטיח שלמחנה החירות יהיה ייצוג מכובד מאוד בכנסת הקרובה.

כתבת 'מקור ראשון' ניתחה את השתלשלות האירועים וכתבה כי בבית היהודי ובאיחוד הלאומי מטילים וטו על צירוף של זהות לרשימה המאוחדת. לכן, בימין החדש פועלים כעת למצוא איש של זהות לשילוב ברשימה שלהם.

8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שחצנות תמיד מזיקה

    פייגלין, בבחירות האחרונות היית אתה זה שדחה את ידה המושטת של עוצמה יהודית לאיחוד טכני בינכם שוב ושוב. אתה התעלמת מהם ומפניותיהם בשחצנות שאין לך שום צורך בהם. עכשיו זה חוזר אליך כמו בבומרנג שאף אחד לא מעוניין בהתחברות איתך. אתה דברת בהתנשאות על תיק האוצר והחינוך שכבר הם בידך כביכול והוספת בדרכך המתנשאת שכחלון ובנט לא יעברו את אחוז החסימה.

    דויד |
    הגב
  2. תגובה

    משה. הלואי שאתה צודק ותוכל לעבור לבד את אחוז החסימה. אבל כפי שזה נראה, זה לא ראלי. תנסה לחבור למישהו. והכי טוב אם תוכל לפעול שתהיה בגוש הימין. ולו בשביל מקום ראלי אחד ברשימה. אם לא, חבל על הקולות, וזה בהחלט הרבה.

    איתן |
    הגב
  3. פייגלין

    לא הספיק לך פעם אד. אתה לא תעבור גם הפעם לא רואה סקרים????

    אמיל |
    הגב
  4. זהות

    לא תיסתמו לי את הפה התגובה שכתבתי ומחקתם תהיה בעיתון /אתר אחר…
    הכי פשוו לציין תגובתך קיימת! לא היא לא קיימת כי לא ניכתבה קודם לכן.נותר לי לציין זאת בפוסטים אחרים,

    גליה |
    הגב
  5. זהות

    זהות לא תעבור, ואותו רץ בראשותה שוב יפסיד כספו, כי כוונותיו לא נקיות מלכתחילה,רק האגו מדבר… פתאום מתעסק עם קנביס!!! עם מה תתעסק מחר????? רק כדי להביא בוחרים????? שום אג'נגה, שום דרך שום אדיאולוגיה אין כאן , רק אדיאולגיית השלטון בכל מחיר….

    גליה |
    הגב
  6. בושה של עיתונות

    בושה של עיתונות לכתוב מאיים
    זו זכותו והוא אינו מאיים על איש
    סתם עיתונות נמוכה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  7. שקרן!

    כל כך סמוך ונראה וכך משקר? הימין החדש הביא יותר קולות מזהות, עובדה שהימין החדש ביקשו ספירה חוזרת של קלפיות מתוך תקווה שיעברו ואילו זהות היו כ"כ רחוקים שלא היה חשש שעברו. עם זאת פייגלין משקר….

    משה |
    הגב