פייגלין קורא לנתניהו לאמץ את המודל השבדי

‏יו"ר זהות שלח מכתב לראש הממשלה ובו קרא לזנוח את קונספציית הסגרים ולאפשר לכ-80% מהאוכלוסייה שאינה בסיכון לשוב לחיים סדירים.

יו"ר זהות וחבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, קורא במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו "לגלות מנהיגות" ולנקוט באסטרטגיית פעולה שונה במלחמה בקורונה.

"אין דבר קשה יותר למנהיג, מאשר להתייצב בפני הציבור ולהגיד, טעיתי. ברגע האמת הזה, כשהתברר לך שהלכנו בדרך שאינה נכונה זה הזמן לחשב מסלול מחדש, זה הזמן להיות מנהיג", אמר פייגלין.

במכתבו הוא מפרט מדוע יש לזנוח את קונספציית הסגרים ולעבור למודל אחר. "לאחר שתיחשף לנתונים החדשים שהולכים ומצטברים, לאחר שתערוך פגישה עם כותבי 'מודל היגיון בריא' שעליו נמנים מומחי המגיפות הגדולים בארץ ובעולם – תשתכנע באמיתות הדברים, כפי שהשתכנעתי גם אני".

פייגלין מפרט במכתב את הצעתו למלחמה בקורונה המבוססת על שיתוף הפעולה שלו עם מאות רופאים בכירים, מיוזמי מודל 'היגיון בריא' שפנו אליו. התוכנית מציעה לבטל את מדיניות הסגרים וההגבלות, תוך מתן "חליפת הגנה מלאה לאוכלוסיית הסיכון שמעוניינת בכך, ושיבה לחיים רגילים של שאר האוכלוסייה". בדבריו מסתמך פייגלין על הנתונים העולים ממדינות העולם וטוען כי "מצבן של המדינות שלא נקטו במדיניות של סגרים טוב בהרבה ממספר רב של מדינות שפעלו כמונו".

בסיום המכתב קרא פייגלין לראש הממשלה, "להתעלות מעל לכל שיקול אחר ולקרוא לאזרחיות ולאזרחים, ששייכים לכ- 80% מן האוכלוסייה שאינה מצויה באזור הסכנה – לשוב לחיים. אלו שיחשפו לנגיף יפתחו בעזרת השם חיסון טבעי וחסינות מפני הנגיף ללא סיכון יוצא דופן, ויהוו חומת מגן עבור האוכלוסיה המבוגרת וזו שבסיכון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *