פילבר כתש בטוויטר את ברוך קרא בקרב ציוצים: "בריון שחובט ביריב כפות"

הכל החל כשקרא צייץ: וצריך גם להוסיף שהמחווה היפה הזאת לא היתה מתאפשרת לולא עדי המדינה שבזכותם הוגש כתב האישום ובזכותם מתנהל משפט שבו הנאשם צריך לממן את הגנתו. שלמה פילבר לקרא: מפיץ חלקי מידע מטעה ושגוי. בריון שחובט ביריב כפות ושומע את צהלות ההמון הבלפוריסטי הנבער.

קרב ציוצים והתכתשויות היה אתמול ברשת החברתית טוויטר בין ברוך קרא הכתב המשפטי של חדשות 13 לבין שלמה פילבר אחד העדים במשפט נתניהו.

הכל החל כשקרא צייץ: וצריך גם להוסיף שהמחווה היפה הזאת לא היתה מתאפשרת לולא עדי המדינה שבזכותם הוגש כתב האישום ובזכותם מתנהל משפט שבו הנאשם צריך לממן את הגנתו.

פילבר הגיב לו: אתם יודעים למה רוב המשתתפים בגיוס ההמונים של ינון מגל הם 'עניים' (רוב העם)? כי מרבית ה'עשירים' לא מוכנים לתרום, אם לא עושים להם מספיק כבוד בתמורה.

ברוכי בתגובה צייץ: הכל טוב, פשוט הסטנדינג שלך בציוץ הזה נראה לי מעט פתטי. אם לא הודיעו לך אז אתה עד מדינה בתיק: מדינת ישראל נ׳ בנימין נתניהו. במלים פשוטות, קיבלת חסינות ממעשים עברייניים שביצעת תמורת עדות נגד נתניהו. האם יש פרט שאינו נכון בציוץ זה?

פילבר השיב במתקפה וכתש את הכתב קשות: "ברוכי. ארבע שנים וחצי, אני מכבד את הוראות גופי החקירה לא להגיב, כשאתה ועשרות 'עיתונאים' כמוך מפיצים בנתיים חלקי מידע מטעה ושגוי. אחרי העדות אענה. עד אז יש לכם עוד חודשיים להמשיך לפזר תרעלה מגמתית. מבטיח לעמת אותך בעתיד עם לא מעט מבוכות ששידרת. גם על זה תקבל תשובה מנומקת וברורה בעתיד. כמו שאמרתי עד אז תמשיך לעלות למגרש ולתת הופעה של בריון שחובט ביריב כפות. ושומע את צהלות ההמון הבלפוריסטי הנבער. כאמור נדבר כשאוכל! הבטיח לסיום העד במשפט יו"ר האופוזיציה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *