פינדרוס תוקף את "בקהילה": "עיוות אינטרסנטי של דבריי לצורך רייטינג"

פינדרוס בהבהרה לעיתונות כתב: מופתעים לגלות כיצד ראיון ארוך לשבועון בקהילה הפך באמצעות תעלולי עריכה לטור דעה, תוך עיוות דברים, הוצאתם מהקשרם וקשירת כותרות שלא נאמרו לצורכי רייטינג ומכירות.

בלשכת יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס כועסים מאוד על הנהלת העיתון החרדי "בקהילה" לאחר שלדבריהם ראיון עם ח"כ יצחק פינדרוס הפך לטור דעה ולדברים שכלל לא נאמרו בראיון.

פינדרוס בהבהרה לעיתונות כתב: מופתעים לגלות כיצד ראיון ארוך לשבועון בקהילה הפך באמצעות תעלולי עריכה לטור דעה, תוך עיוות דברים, הוצאתם מהקשרם וקשירת כותרות שלא נאמרו לצורכי רייטינג ומכירות.

עוד נכתב בהבהרה כי יהדות התורה, כפי שהצהירה ומצהירה הולכת עם ממשלת ימין דתיים כגוש בכל מצב. אינטרסים כאלו ואחרים של בעלי עניין לא ישנו את העמדה העקבית הזו.

לסיום נאמר שלעוות משפט שנאמר "אם גדעון סער יקבל מהציבור המסורתי והימין 45 מנדטים יהדות התורה תשקול האם ללכת איתו" ולהפוך אותו לכותרת "אם סער לא נהסס לתמוך בו" זו לא הוצאת דברים מהקשרם, אלא עיוות אינטרסנטי ממניעים פסולים.

הסערה מגיעה לאחר שיו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס, הצהיר כי המפלגה תתמוך ביו"ר תקווה חדשה גדעון סער אם "ייקח את השלטון". בטור שיתפרסם הבוקר (חמישי) בשבועון החרדי "בקהילה", כתב כי המפלגה לא מחויבת בלעדית לראש הממשלה בנימין נתניהו, אלא לגוש הימין בכללותו. מאוחר יותר, מלשכתו נמסר כי השבועון עיוות את דבריו והם הוצאו מהקשרם.

"שואלים אותנו רבות אם נלך רק עם נתניהו, צריך לדעת שהפרסונה מעולם לא היוותה עבורנו משקל. ביהדות התורה הולכים באופן מסורתי עם הימין, כיוון שהציבור שלהם אוהב תורה ומסורת. השמאל תמיד הציע לנו יותר כסף ותקציבים, וזכור לטוב הפתק המפורסם של ציפי לבני עם הבטחת המיליונים לתקציבים עבור הציבור החרדי. אבל אנחנו לא מוכרים את הערכים הברורים שלנו".

"אם באופן תאורטי סער יצליח לקחת את השלטון, נלך עם סער, אבל אנחנו לא רואים את זה קורה", המשיך. "הייחודיות של יהדות התורה מיום קומה היא שיש לה הנהגה ברורה שאינה משתנה לפי חיבורים או דילים פוליטיים כאלה או אחרים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *