פלג מכה שוב: שיעורי משחק ליאיר ומשקאות

גרסת נתניהו בחקירה – לא ידעתי שאשתי מקבלת בקבוקי שמפניה; כשגיליתי שמילצ'ן שילם על שיעורי המשחק של יאיר בLA הוריתי להחזיר את הכסף; "לי אין בעיה להכניס את היד לכיס"

 

הערב (א') חשף כתב המשפט של חברת החדשות, גיא פלג, פרטים נוספים מחקירות רה"מ נתניהו:

על ההטבות ממילצ'ן:

חוקר: אתה ידעת שבאופן עקבי היה פה קו אספקה של בקבוקי שמפניה לביתך?
נתניהו: לא ידעתי דבר וחצי דבר

חוקר: רעייתך קיבלה במשך שבוע אחד עשרים בקבוקי שמפניה, אתה יכול לעשות פרצוץ של מגחך
נתניהו: אני עושה… אני ואשתי, צריך להבין את זה, אני לא יודע כשהיא מדברת עם הדס והדס באה… נודע לי בדיעבד, הדס הייתה, לא הייתי, אין לי מושג מה הן מדברות ביניהן. אין לי מושג אני לא יודע. אני באמת לא יודע, אני עובד שבע עשרה שעות, מאיפה אני יכול לדעת? אני לא בודק מה היא קיבלה, איך היא קיבלה, ממי היא קיבלה, אין לי מושג

נתניהו: אני רוצה שתדעו יש דברים שהיא לא יודעת שאני יודע עליה והיא לא יודעת עלי. דוגמא אחת שממחישה את זה זה אצל ארנון מילצ'ן ויש לזה השלכות. אני לא ידעתי את זה אבל יאיר אחרי התיכון נדמה לי, הולך מתארח אצל ארנון בלוס אנג'לס. בא ללוס אנג'לס וארנון כנראה בידיעתה של שרה, אני לא ידעתי את זה, מממן לו שיעורי משחק. כמה אלפי דולרים. ולי זה נודע בדיעבד. אני לא ידעתי את זה, הנה עובדה חיה ואמרתי תשמעו – אני לחינוך של הבן שלי, אני רוצה לדאוג…מה אני רוצה שארנון מילצ'ן ישלם את שכר הלימוד של יאיר? באוניברסיטה?
חוקר: ששלחת את יאיר או שרעייתך שלחה, אתה לא ידעת שהוא עושה שיעורי משחק בארצות הברית?
נתניהו: לא. לא ידעתי
חוקר: אז רעייתך ידעה?
נתניהו: יכול להיות

חוקר: מה האבחנה שאדוני עושה בין שיעורי משחק שהוא מממן או אירוחים (סיגרים משקאות), למה אתה עושה את האבחנה?
נתניהו: אני רוצה לדאוג לחינוך של הבן שלי
כורש: אז החזרת למילצ'ן את האלפי דולרים? מיוזמתך?
נתניהו: וודאי. מיוזמתי

חוקר: אתה רוצה שאני אספר לך איך זה היה? לרענן את זכרונך? אתה קיבלת חשבונית, הדס פנתה לעוזר שלך שלחה לו חשבונית וביקשה שהזוג נתניהו שישלם על זה. שום דבר לא קרה ביוזמתך.
נתניהו: או באמת, אז אני אומר לך שברגע שאני שמעתי את זה אמרתי לשלם את זה מיד . אני לא זוכר איך זה היה… לי אין בעיה להכניס את היד לכיס
חוקר: אתה העלית את זה אדוני, (אומרים) שלך יש בעיה קשה מאוד להכניס את היד לכיס. כולם אומרים: תמיד אין לו כסף, תמיד אין לו ארנק ותמיד הוא לא מוציא כסף
נתניהו: תקשיב לי טוב! שמעתי את הטענה שלך ועכשיו תשמע את התשובה שלי. לי אין בעיה להכניס את היד לכיס. אתה שומע מה שאני אומר לך?

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ימות המשיח בחב"ד כבר בא המשיח, בבעלזא בנו את בית המקדש, בגור התחילו להקריב קורבנות, בסאטמר מלחמת גוג ומגוג, ובוויז'ניץ כבר התחלקו לי"ב שבטים.

    ימות המשיח…. …. … … …. …
    בחב"ד כבר בא המשיח,
    בבעלזא בנו את בית המקדש,
    בגור התחילו להקריב קורבנות,
    בסאטמר מלחמת גוג ומגוג,
    ובוויז'ניץ כבר התחלקו לי"ב שבטים.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב