פעילים ב'בית היהודי' פנו לאיילת שקד: "חזרי הביתה ותנהיגי אותנו"

פעילים מרכזיים ב'בית היהודי' קוראים לשרת המשפטים איילת שקד לשוב למפלגה ולעמוד בראשה. שקד בתגובה: "מחוייבת להצלחת 'הימין החדש'"

מנהיג למפלגת 'הבית היהודי' עדיין לא נמצא, ומסתבר שבמקביל לא נואשים בכירים במפלגה מהסיכוי להשיב אליה את שרת המשפטים, איילת שקד, הזוכה לפופולאריות רבה בשורות המפלגה.

על פי דיווח הבוקר בעיתון 'ידיעות אחרונות' פנו בכירים במפלגה לשקד בבקשה לשוב אליה, לקבל על עצמה את תפקיד יושבת הראש ולהנהיג אותה.

שקד, כך דווח ב'ידיעות', סירבה להצעה ומלשכתה נמסר כי "שקד הקימה יחד עם בנט את מפלגת הימין החדש ונחושה להביא להצלחתה. קיומן של שתי המפלגות תגדיל את הימין האידיאולוגי".

כזכור, ב'בית היהודי' אמורים מתפקדי המפלגה להכריע גם בדבר האישים שייכללו ברשימה, אך גם לגבי אופן בחירת היו"ר, אם בבחירות פנימיות או בהכרעה של וועדת אישים, אם יהיה זה אחד מחברי הכנסת המכהנים או שמא "יוצנח" גורם מהחוץ.

מבין חברי הכנסת של המפלגה מתמודד חבר הכנסת הרב אלי בן דהן על כהונת היו"ר, והשמות מחוץ לרשימה שעלו, הם בין השאר הרב רפי פרץ, הרב אלי סדן, פנחס וולרשטיין ואחרים, ואתמול הצטרף לבורסת השמות גם ראש השב"כ לשעבר, יורם כהן.

היום (שני) תתקיים הכרעת הרשימה והיו"ר במפלגת 'האיחוד הלאומי', המפלגה שייתכן ותתאחד עם 'הבית היהודי' לקראת הבחירות.

המתמודדים על כהונת היו"ר הם השר אורי אריאל וחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'. גם ב'בית היהודי' ההערכות הן שלהכרעה מי יהיה יו"ר 'האיחוד הלאומי' תהיה השלכה גם לגבי זהותו של יו"ר מפלגתם שלהם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *