פפראצי היום: איך התחתנו הישיבישער מחברון ומנחת הטלוויזיה?

ומה הסיפור של ישראל פריי?

בימים אלו של סגרים, מוטציות, ופיצולי מפלגות, לא קל לכתוב לכם את החדשות הקטנות של הברנז'ה, כששת הפיצ'אקלאכים עורכים סביב בקליינע תמרונים צבאיים משל היה תומכי טראמפ שהשתלטו על גבעת הקפיטול של ישיבת גרודנא.

זעם רב בקרב היהדות החרדית כלפי איש התקשורת החרדי ישראל פריי שיוצא בכל הפלטפורמות שלו נגד הציבור החרדי ומבאיש את ריחו. חברי קבוצת "המושכים בחוטים" גילו השבוע כי פריי עדיין חברי בקבוצה והחלו נוטשים את הקבוצה. פריי זוכה באחרונה למטח גידופים בקבוצות החרדיות.

חילי סרוצקין, בוגר 'חברון גאולה' וקורין גדעון, מנחת הטלוויזיה, מככבים הערב בסרט דוקומנטרי ששודר ב'קשת'. בסרט הם מסבירים איך התחתנה אושיית הברנז'ה מתל אביב עם הישיבישער לשעבר מקריית יערים. בקליינע שלמד באותו ספסל בישיבה עם חילי, מאחל לזוג הצעיר שירווה רוב נחת.

בשיחה שצולמה בין חילי לקורין, השניים הציפו טיעונים על העולמות מהם הם הגיעו ועל החינוך שכל אחד רוצה להעניק לבייבי שבדרך. "אני חושבת שהחינוך שלי היה מעולה, באמת", אמרה קורין, "אני לא בטוחה שילד בחינוך דתי וחרדי נחשף לדברים האלה. אם אתה שולח ילד בגיל 18 לעולם והוא לא יודע לא מתמטיקה ולא אנגלית…".

"לומדים מתמטיקה", חלק חילי על קורין בתשובה. "לומדים גם היסטוריה, פשוט לא ברמה גבוהה כמו שלומדים בעולם החילוני. גם אני למדתי הכל, פשוט לא מספיק שנים כמו שלומדים בחינוך החילוני". "נו, אז ילד כמוך מתחיל במינוס את החיים", השיבה קורין. "אבל יש פלוסים, לנו יש חיבור לשורשים וליהדות שהוא הרבה יותר חזק מהחינוך החילוני"

 

מחכים למנה הראשונה? הצלם שלומי כהן כבר קיבל את המנה השניה, ויכול לקבל את הדרכון הירוק הרבה לפני כולם.

יצחק פלדמן בעמח"ס נתבג בן גוריון יצא ביום שישי מהבידוד הכפוי לאחר ששהה בסביבתו של חבר הכנסת אייכלר, שנדבק בקורונה וניצל בחסדי שמיים בזכות החיסון שקיבל כמה ימים קודם לכן, אייכלר שהשתתף בעשרות טישים עמוסים בבעלזא לא חש בתסמיני הקורונה, למעט חום קל.

במסגרת מלחמת העולם השלישית שמתנהלת בתוך אגודת ישראל, יועץ חרדי מוכר מטעם אגודת ישראל, פנה ברוב חוצפתו לאחד האתרים החרדים  וביקש לפרסם ידיעה לא מחמיאה על כך שאייכלר לא דיווח לרשויות על המבודדים מאגודה ששהו לצידו בפגישה המפורסמת, אך אלו דחו אותו על הסף, בצר, פנה לאתר 'הארץ' שפרסם את הידיעה בחפץ לב.

איש היח"צ אלי לב, נפגש השבוע עם הזמר והיוצר אביב גפן. האם מסתמן לנו עוד חיבור חרדי – חילוני אחרי הדואט ששבר את הבצורת החורפית עם פריד? חורפים יגידו.

באדיבות איתמר קירשבוים

האדמו"ר מנדבורנא, הרב ישעיהו וובר והעיתונאי אריה ארליך, נצפו בניחום אבלים אצל יו"ר זק"א – יהודה משי זהב, שישב שבעה על פטירת אחיו משה ע"ה. צילום: באדיבות המצלם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *