פפראצי היום: אשת הראש ישיבה "חשודה" כרוצחת

והאם אלי ישי ישוריין במפלגתו של גדעון סער?

הידיעות על כך שהמוטציה הבריטית מסתובבת כנראה ברחבי הריכוזים החרדים לא הפילה את בקליינע מהכסא, שכן בקליינע כבר תיאר בפרוטרוט לגולשים כבר בראשון על מסלול חולה המוטציה הראשון, צחוק בצד, אך גם בתעשיית המוזיקה החסידית, ובכלל החלו לקמט את המצחים בדאגה לקראת האפשרות שנצטרך לחיות עם מוטציות שונות ומשונות עוד עשור שנים.

"דמיינתי או שאשכרה היו היום דיבורים על גדעון סער ואלי ישי?!", כך צייץ העיתונאי יהודה (והרגל קרושה) שלזינגר, בדף הטוויטר לאור פרסומים זרים על כך שאלי ישי יחבור למפלגתו של סער.

יועצו של סער מאיר גל, מיהר לצנן את ההתלהבות בקרב 'מחנה אליהו' וכתב: "אלי ישי חבר מוערך של גדעון שעבד איתו שנים ארוכות אך הנושא פשוט לא עומד על הפרק חבר. כל השאר פייק ניוז וספינים של כל אלו שנלחצים בצדק מהמהלך של גדעון ותקוה חדשה. בדוק."

לאחר שישי לפידות נסע לדובאי הוא פגש מפיק לא פחות נחשק, דוד פדידה, המכונה בתעשיית המוזיקה החסידית 'הוולד'.

ואיפה נעלם היועץ יהודה רובינשטיין? לבקליינע הגיע תיעוד שלו כשהוא חורש את חולות דובאי.

תמונה מעניינת שהגיע למערכת…. השאירה אותנו סקרנים….

יועץ התקשורת יעקב פריימן, שרק לאחרונה יצא לדרך עצמאית ופתח משרד יח"צ, נתפס בעדשה בפגישה עם חבר מועצת העיר אלעד פיני גרוס המקורב למשפחת פרוש….
מה הם זוממים? ימים יגידו…

בשעה שהמוני חרדים מתמוגגים מכל רגע מ'שטיסל',שעלתה השבוע לאוויר, ב'יס' סיימו לשדר את 'בת השוטר', סדרה שעוסקת בעלילה על משפחה חרדית ששותפה לרצח. בתחילה נחשד האב, ראש הישיבה, ברצח, אלא שבפרקי הסיום התגלה כי דווקא האשה שהסתירה מבעלה כי היא עובדת בזיוף מטבעות היא זאת שרצחה את שרת בית הספר. הכל עלילה, כמובן, אך הנרטיב, ואש ההסתה, מחלחלת ומבעבעת.

הצלם שלומי כהן, שכבר התחסן לפני כל היחצ"נים ובני גיל הזהב, תיעד את הפסיכולוגית המפורסמת שרה נתניהו, כשהיא מתחסנת באחת מקופות החולים החרדיות בירושלים.

החלילן, דוד קליגר יצא לטיול בצפון, אי שם ליד עמוקה, עם הבשרים.

שלמה מוקיר שבת: צריך לפרגן לשלמה קוק שכבר בשעה זו מכין את שולחן השבת, וזה לא בגלל שמחר יש צום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *