פפראצי היום: המוטציה הבריטית מתפשטת בבני ברק

כל הסיפורים החמים שלא תקראו באף מקום

בקליינע שכבר חשב להסיר את המסכה סוף סוף אחרי שראש הממשלה קיבל חיסון לעיני כל עם ישראל, נחרד לגלות כי המוטציה החדשה החלה להתפשט כאש בשדה קוצים ברחבי האי הבריטי, בקצב שחסידי גור נדבקו בראש שנה.

בקליינע שעוד היה שקוע בויכוח סוער 'האם מדובר במזרק עם מים או שמא בפלסבו', משער בזהירות כי לפי קצב ההכפלות בבני ברק ובירושלים, המוטציה כבר התפללה באיצקוביץ אכלה טוסט אצל שלוימלה קנתה טישו ב'יש חסד', וקינחה בלאפה שווארמה בהלו תימן, משם לקחה טרמפ לרוממה, ומאז, המספרים שם לא מפסיקים לזנק ולהאדים את צבעי הערים.

כך או אחרת, העיתונאים החרדים שכבר פיהקו על כל זרוע שנשלפה, (באמת, זה משעמם) שוברים את הבצורת, וכך גם ברחבי הקלויזים ברחבי הערים החרדיות שם הבשורה התפשטה לה בקצב יותר מהיר מהמוטציה הבריטית, שלא ברור עדיין איפה היא התחילה – והפיחה חיים חדשים בפינות הקפה והתה.

הצלם שלומי כהן, השאיר אבק לכל הקשישים שמחכים בתור, וכבר התחסן כאחד מקבוצות הסיכון.

היועץ הרפואי הרב יוסי ערבליך שליווה את רוני גמזו, התחסן אף הוא מפני הנגיף. ויש כאלה שעשו ב'מגן לישראל' הרבה הרבה כסף מהקורונה, (בערך 40 אלף שקל לחודש), כך על פי 'ידיעות', מדובר ב-12 עובדים חרדים שמינה האלוף רוני נומה.

הדואט החדש של אברהם פריד והאביב החדש עורר סערה רבה בקבוצות הווטסאפ החרדיות. עם צאת השבת הלהיט הודלף (במכוון או לא, טרם יודעים) לרחבי הרשת. לאחר מכן התחילו דיונים סוערים – "צו'לנט עם מקופלת" וכ'ו, ולשיא, היה זה כאשר באחד מתחנות הרדיו החרדיות כבר שקלו שלא להשמיע את הלהיטים של גדול הזמר החסידי. בקליינע מרגיע את אבריימל עם 'תחזיק חזק עלה קטן'.

כל כך הרבה עיתונאים חרדים יצאו דובאיה, והנה שמותיהם: ישי כהן ארי קלמן, שלמה קוק ומשפחתו, יצו פלדמן מנתבג, משה ויסברג שנקע את הרגל לאחר שנפל מהטרקטורון ועוד ועוד.

וגם זמר החתונות רולי דיקמן נהנה מכל רגע. לא יודע למה, אבל משום מה בקליינע לא מתגרה מכל 'ההבל הבולים'.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *