פפראצ'י יומי: הבעלים אירח את הח"כ הש"סי

בקליינע היום: הג'וב החדש של כתב הנייעס, ובמה השקיע הדובר החרדי?

בקליינע לא הצליח להירדם אתמול בלילה לאחר מטח הרעמים שנורו לעבר עיר התורה, בקליינע שמלמל מתוך שינה "ברוך שכוחו וגבורתו מלא עולם", הסתפק אם בירך ברכה לבטלה שכן הטילים נוצרו כתוצאה מהרעמים, וחזרה קושיה לדוכתיה. בקליינע שגם ככה לא חובב את המוצ"שים הלא נגמרים של ימי רעשון בירך בכוונה 'המפיל' והתעורר בפיהוק חסר תוחלת – וזה לנוכח התקיפה הרופסת של כוחותינו שהיו כנראה עסוקים במרדף אחרי צונבר.

מי שהגיע הבוקר למשרדי 'קול ברמה' היה איש העסקים ממרסי, הרב צבי עמר, בעלי התחנה, שסייר בין האולפנים הרבים, (לעולם, אל תנסו, אפשר ללכת שם לאיבוד..) ואף אירח את חבר הכנסת יוסי טייב מש"ס, שנהנה לראות את השדרנים בזמן אמת שמעבירים את שידורי התורה והיהדות לבתי ישראל, בשילוב מוזיקה ותכנים ערכיים.

בתום הסיור נכנס ח"כ טייב לפגישה עם בעלי הרדיו מר צבי עמר ומנכל התחנה עו"ד אריאל דרעי בענייני עליה קבוצתית מצרפת לישראל אותה יזם ח"כ טייב בהנחייתו וליוויו האישי של יו"ר התנועה שר הפנים הרב אריה דרעי ובשיתוף משרדי הממשלה השונים.

לאחר שעזב את כיכר השבת, איש התקשורת אבי רבינא מצטרף למחלקת החדשות והאקטואליה של 'קול חי'. רבינא ישמש ככתב פוליטי לצידו של הפרשן הפוליטי איתי גדסי. וכבר הקשו חכמים, ומה זה לצידו?.

ירח טוקר, תלמידו וחביבו של הגר"ש בורשטיין זצ"ל מראשי חברון גאולה וקריית מלך הוציא יחד עם בוגרי הישיבה את החידושים שלא הספיק להדפיס.

ראיתם מפורסם? שמעתם נייעס עסיסי? אל תהססו לשלוח – 0584742968

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *