פפראצי יומי: מה באמת הולך בברנז'ה?

מבזק קצרצר לשבת!

אתה יודע כמה מתגרשים בברנז'ה? כמה מכרו את הדירה? כמה חילקו לתשלומים? אז כמה מתו בקורונה – שקורונה. כך, במילים אלו ניסה עיתונאי חרדי לרכך את בקליינע שהקפיד בכל כוחו לשמור, ובכל זאת נדבק. "ביבי יביא עוד מענקים?", הקשה שוב.

ואם כבר קורונה, בקליינע יכול לשתף אתכם בכך שהוא סבל בחודשים האחרונים מפוסט קורונה לא פשוט בעליל, קשיי נשימה וחולשה כללית, ולכל המזלזלים, זה לא היה פשוט, בקליינע חוזר לשגרה רק בחסדי שמים והודות לתרופת הפלא של ד"ר פקטורביץ.

בקליינע יכול רק להתנחם ממבול חיסוני הנטפליקס שעומדים לצאת בקרוב, ולרכך את האדמה החרוכה שהותיר ישראל פריי, כנראה שגם בתעשיית הסרטים של ישראל הבינו שחרדים מביאים רייטינג, והרבה.. ו(גם אם הם מחופשים לחרדי, והזקנקנים לא בדיוק הולמים.).

ובמעבר חד. אז מי עומד מאחורי קמפיין הבן גוריון שחורך את הרשתות החברתיות? לא, לא מדובר במסע יח"צ לשדה התעופה המיתולוגי, לבקליינע נודע כי מדובר באוסף של טורים שפרסם יצחק פלדמן בטורו '(בלי פילטרים) בבקהילה'. כנראה שנקבל גם עוד פאנצ'ים. בקליינע, שהשאיל כמה ספרים למחבר מצפה לקבל אותם בקרוב יחד עם הספר החדש.

בימים האחרונים לוסי דובינצ'יק עברה טקס הוצאת כישופים והסרת עין הרע אצל המקובל מאיר מסלטי המכונה "המאיר לבריות", כך פרסם העיתונאי יהודה שלזינגר בישראלה.

ר' גודי סילמן רל"ש ראה"ע בני ברק והפקח אדיר מעטו יצאו לסיור באיזורי ההצפה. צילום: דוד קשת

שרת התפוצות עומר ינקלביץ, ביקרה במפעלות החסד והחולצות של הרב גרוסמן .


שבת שלום.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. איך כת.ר מסוגל להסתכל על הח.כית הלא צנועה זו

    לא מובן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב