פפראצ'י יומי: מיהו הבחור שלא הולך לו בשידוכים?

בקליינע היומי: איש העסקים החרדי בסרט חדש על שידוכים במגזר, הצלם החרדי שצריך לברך 'הגומל', והצלם שהשיל כבר 6 קילו

'בקליינע' התעורר הבוקר לבוקר 'עצוב' במיוחד עם הידיעה על מותו של סעיב עריקאת, רק הופעתו המצועצעת משהו של הרבי מברדיטשב אצל רפי רשף הצליחה להחזיר את החיוך ל'בקליינע' שיוצא בקריאת קודש לאנשי התקשורת החרדית שלא להטריח את כבוד האדמו"ר לאולפנים בנווה אילן ולאפשר לדוברים החרדים הוותיקים לייצג את עמדת היהודית החרדית.

איש העסקים החרדי יקי רייסנר, יפיק ביחד עם סרטי יונייטד קינג (סינמה סיטי), את הסרט "בחורים טובים" שיעסוק בנעשה בחדרי החדרים של עולם השידוכים.

מאור שוויצר, שמשחק גם ב"שעת נעילה", יגלם את דמותו של ברוך, בחור חרדי שלא מצליח בשידוכים.

רייסנר – צילום: קובי שירה

בימאי הסרט הוא ארז תדמור שגם כתב את התסריט יחד עם חוה דיבון, שיצרה בין השאר את סדרת הדרמה הטלוויזיונית "סרוגים".

על פי הדיווח בערוץ 7, הרעיון לסרט היה של רייסנר עצמו שגם מגלם בסרט את רפאל – בעלה של השדכנית עירית קפלן. ליהוקים נוספים לסרט מתקיימים בימים אלה.

ומכאן נעבור לבחור שכבר מצא את זיווגו ההגון, (ומי שעוקב אחרי הסטוריז' לו יכול להתרשם שהיסודות לבניין מוצקים יותר מהניצחון של ביידן).הצלם שלומי כהן, מתפלל שחרית בדביקות כבר יותר משבועיים במניין חצרות, אבל מיד אחר כך הוא לא שוכח את הריצה היומית ביער ירושלים. אם אתם ממש מתעקשים: הוא השיל יותר מ-6 קילו.

 

צלם חרדי שהתחתן השבוע ברוב עם הדרת מלך באולם בני ברקי מפורסם, יכול לברך הגומל על "הצלם המתחרה" שבדיוק היה טרוד בחגיגות ניצחונו של ג'ו ביידן ובכך נמנע ממנו הזכות להציל את החוגגים.

ובנתיים, שמח גם במכון מור, עמי מימון מנהל תוכן קל ומגיש התוכנית הפופולארית 'חידודון',  הצטלם לצד מנהל האקטואליה והחדשות יעקב גרודקה, אשר ממשיכים לעשות חיל בתחנה המובילה במגזר החרדי.

 

ובאולפני חדשות 13 הצטלם העיתונאי ישראל כהן לצידם של רביב דרוקר והכוכב הרוסי המפורסם.

עד כאן להיום, ראיתם את? שמעתם על? אל תהססו לשלוח – 0584742968

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *